Nou, ik ga jullie een goede nacht wensen, wij gaan nog even DWDD kijken. En dan ook slapen. Over een uurtje ongeveer onweert het weer. Dus dat wordt weer genieten.
in een heel ver verleden ging er nog wel eens op zondag een appeltaart mee naar de manege (zonder rozijnen voor grardus) en ook nog wel eens een eigen gebakken brood. tja kom haast nooit meer opzondag he
doei meelen, doei mntje, ga er ook van tussen. even broodjes smeren voor morgenochtend en dan ook bedje veren in de lakenstraat als zoonlief niet dwarsover ligt
doei, doei. weltrust allemaal. ik ga ook mn bedje opzoeken. mn mannetje is weer de deur uit. ga gauw nog een uurtje slapen voordat t onweer weer los barst.
heb vannacht wel even aan de paardjes die op het land staan gedacht!!!! jeetje zeg wat een hagel stenen!!!! hoop dat ze niet helemaal beurs zijn geworden! gelukkig dat liquita binnen heeft gestaan!!! toch????????????????
heb inge sms-je gestuurt, sproet stond wel buiten, ze heeft een rot nacht gehad, moest steeds aan die arme sproet denken. ze gaat zo heen om haar van land te halen en kijken of alles oke is! kan me voorstellen dat ze zich zorgen heeft gemaakt vannacht, het heeft echt gespookt!
Zo heb ik ook aan de paarden liggen denken. Het ging inderdaad flink tekeer. Net op weg naar mijn werk, lagen er overal grote takken en heel veel bladeren op de weg. Ik kon nog net langs de oprit bij de A8 naar de coentunnel, want die staat nu ook helemaal vast.
xan
Geplaatst: 26-05-09 07:43
Voor Milton B:
(er staat een pakje bij haar naam, dus denk ik dat ze jarig is)
meelen
Geplaatst: 26-05-09 08:08
xan schreef:
Voor Milton B:
(er staat een pakje bij haar naam, dus denk ik dat ze jarig is)
Wij hebben gisteravond nog heerlijk in bed naar de vele flitsen liggen kijken SAMEN MET SANNE, knap van haar hé hihihi. Wat ging het tekeer zeg, wel erg mooi.