Ik heb me opgegeven voor een krantenwijk

Dus als het goed is kan ik éindelijk weer spullen voor mezelf kopen

Met 12.50 in de maand kom je nou niet bepaald ver...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Ja zekerweten
Ik heb me opgegeven voor een krantenwijk
Dus als het goed is kan ik éindelijk weer spullen voor mezelf kopen
Met 12.50 in de maand kom je nou niet bepaald ver...
. na 4 a 5 jaar ben ik eindelijk gestopt! 50 euries in de maand is lekker en je hoeft er maar 1 a 2 uurtjes voor te lopen. nu heb ik alleen nog oppas, maar verdien ik wel meer dan kranten 

) en ik moest een keer op mijn voet terecht komen (ik ging hinkelend omdat ik geen schoen over mijn voet kreeg zonder dat ik morgen helemaal niet meer kan lopen) en dat was best pijnlijk. Nu wordt het alleen maar dikker en dikker en gaat het steeds meer gloeien 
Emmaa_ schreef:
Mijn voet wordt alleen maar erger
Net even naar buiten wezen hupsen (Petra was niet eens thuis, maarja) en ik moest een keer op mijn voet terecht komen (ik ging hinkelend omdat ik geen schoen over mijn voet kreeg zonder dat ik morgen helemaal niet meer kan lopen) en dat was best pijnlijk. Nu wordt het alleen maar dikker en dikker en gaat het steeds meer gloeien
Straks kan ik morgen niet meer rijden, ik vind het echt niet leuk zo
? zit het in de spier? in je schene of je enkelbanden? Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:
Mijn voet wordt alleen maar erger
Net even naar buiten wezen hupsen (Petra was niet eens thuis, maarja) en ik moest een keer op mijn voet terecht komen (ik ging hinkelend omdat ik geen schoen over mijn voet kreeg zonder dat ik morgen helemaal niet meer kan lopen) en dat was best pijnlijk. Nu wordt het alleen maar dikker en dikker en gaat het steeds meer gloeien
Straks kan ik morgen niet meer rijden, ik vind het echt niet leuk zo
wats er gebeurd dan? zit het in de spier? in je schene of je enkelbanden?