Nou jongens ik reageer nu pas maar ik had er niet zo veel trek in eigenlijk moest het even laten bezinken! nou het is dus niet zo best het is niet de nek waar hy last van heeft nu krijgen we een behandeling dan word er iets in gespoten een soort kleurstof dan word die gescant en dan kunnen ze zien wat aangetast is door die kleurstof dan moet die 3 dagen in een soort carantane omdat het een soort stralingen zijn! we moeten afwachten wat de verzekering gaan zeggen want het is een onwijze dure behandeling hun zijn ook de enige kliniek in nederland die dat doen! maar we doen het zowiezo maar ze denken dat die iets aan z'n botten heeft en als dat zo is moet ik hem inlaten slapen! dus sorry voor de late reactie!
ja hoop het wel maar ik ga er niet meer vanuit want dan is het elke keer alleen maar een tegen slag en omdat de dierenarts erg negatief was ben ik gwn bang dat het niet zo goed is! maar we zien het wel nog maar lekker genieten van hem en dan doe ik zeker hij mag doen wat die wil haha als die ze stal niet in wil loopt die gewoon los in de stal en dan gaat die vanzelf en anders als ik weg ga doe ik hem erin haha
Jeetje rich! Dat is wel echt k*t! Hoop echt voor je dat je nou eens geluk hebt en het wel positief is:( ik duim voor je! Sterkte eb geniet inderdaad nog goed!
ja ik hoop het ook zo! maar ik denk het niet! heb inderdaat alles gedaan wat ik kon doen en we hopen ook dat de verzekeriing het goed keurt maar we doen het zowiezo!
hahaa mani is heel erg stout geweest hij heeft vanacht met een pony het hek van het land eruit geramd ze stonden in de paddok en het hek lag en de rest stond in het land whaha!! lekker ding is het ook
Lauw start jij nou de 27e ook de tweede selectie? Zo ja kan je je coupons al ergens naar toe sturen? of naar hetzelfde als waar ze 19 juni ook heen moeten?