Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..
DenK4ever schreef:Ik geloof gerust dat je betere hebt als die ik altijd hoor
excuus was nu, moest me boeken voor school nog zoeken
heeft ze nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel weekend de tijd voor
Annie_ schreef:DenK4ever schreef:Ik geloof gerust dat je betere hebt als die ik altijd hoor
excuus was nu, moest me boeken voor school nog zoeken
heeft ze nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel weekend de tijd voor
Whahaha Komt me helemaal niet bekend voor![]()
Jane_ schreef:Kijk ik weet dat ik soms niet reageer op berichten maar dan denk ik dt weet ik en andere mensen gevenm er al antwoord op..
Ik denkl gewwooon dat sommig mensen niet reageren.. om die ruzies met mel.. en mel zelf ook niet. ik heb zoiets ik heb sorry gezegd..en da m word ik vervolgens compleet genegeerd..
Dat denk ik nouu laat dan maar..
Bedankt voor de verdere berichtjes..
Jane is lam///

.
DenK4ever schreef:kijk DAT zou nou een goeie smoes zijn

Annie_ schreef:Hihih maar 1 keer toen ik echt te laat thuis was heb ik me band om de hoek leeg laten lopen,
en kwam lopend thuis aan
DenK4ever schreef:Annie_ schreef:Hihih maar 1 keer toen ik echt te laat thuis was heb ik me band om de hoek leeg laten lopen,
en kwam lopend thuis aan
Whaaaaa, dat is net zo erg als dat ik vroeger mijn horloge terug draaide

Sabinee__ schreef:@ Melissa ; weet niet welke maat je hebt ; maar ik heb hier nog een normale goede cap liggen . Als je wilt mag je die wel hebben, tot je je eigen hebt?
maar ik heb thuis ook nog mijn oude cap liggen hoor.Emmaa_ schreef:Melissa je hebt gewoon nog steeds niet geantwoord op mijn PM![]()
Broccoli schreef:Mensen, we moeten er toch ook geen dagtaak van maken om op iedereen te reageren?
Yaraa schreef:Broccoli schreef:Mensen, we moeten er toch ook geen dagtaak van maken om op iedereen te reageren?
nee dat vind ik ook, maar iedereen loopt alsmaar te zeuren dat we niet reageren op hun berichtjes...
Dj69 schreef:Heb zin in Zondag.Gezellig afgesproken met vriendin(nen) uit de les
Leuk leukkk. Wil een sweater kopen ,Handig met wedstrijd met poetsen voordat ik
mijn netjes maak.
My god.. DUrf echt niet meer
Annie_ schreef:Loopt tino weer goed ?

Melanie_B schreef:Ja, tuurlijk bedoel ik dat weer..![]()
Ik doelde meer erop dat ik al weet hoe hun kunnen springen, rijden. En het dus geen ''verassing'' meer is. Daarnaast had het mij wel leuk geleken als een Jeroen Dubbeldam ofzo had gekomen, gewoon voor een naam voor op de manege. Maargoed, dat kost een hoop money!