Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Ja dat zal best. Gelukkig heb ik vandaag avonddienst, dus kan ik straks fris en fruitig naar m'n werk.
meelen schreef:Hmmm...nee hoor, GELUKKIG niet. Zaterdag heb dagdienst (zondag ook, dus dan ga ik gewoon minder fris en fruitig naar m'n werkLIQUITA schreef:Ja dat zal best. Gelukkig heb ik vandaag avonddienst, dus kan ik straks fris en fruitig naar m'n werk.
Ojee, moet je dan Zaterdag de wedstrijd missen?
).
. Ik kijk uit naar zaterdag
, heb er al een beetje pijn in mijn buik van . Zie je, ik ben echt ziek
. LIQUITA schreef:THANKS Ate.....de koorts begint echt te stijgen. Ik kijk uit naar zaterdag
, heb er al een beetje pijn in mijn buik van . Zie je, ik ben echt ziek
.
Ate, Meelen en Tytje. 
LIQUITA schreef:Ate, Meelen en Tytje.

meelen schreef:Haha ATE.
Hoe bevalt het op je nieuwe stekkies?

LIQUITA schreef:Hoi meiden, dit moet je echt ff doen dan is je hele dag weer goed![]()
![]()
http://www.bringoutthebestinyou.be/
(voor de Hyvers onder ons, vast een bekende)
ATE schreef:Hoi allemaal!
Ik kreeg gisteren van mijn vriendin die bij de Gemeente werkt de info dat er een internetsite bestaat waar je zomaar, zonder enige beveiliging, de paspoortgegevens van andere mensen in kunt zien. Het gaat om een site waar de gegevens van alle paspoorten van EU inwoners voor iedereen beschikbaar zijn.
Ik heb dit getest, en tot mijn stomme verbazing vond ik al mijn persoonlijke gegevens zomaar op het net.
Gewoon even zoeken,heel simpel.
Je kunt op de betreffende site wel de mogelijkheid gebruiken om je eigen gegevens te verwijderen.Ik heb dit dus al gedaan.
Het webadres is:
http://www.scrolllock.nl/passport
Succes met de verwijdering en stuur deze mail door naar zoveel mogelijk vrienden, kennissen, familie enz.. want dit is gewoon Belachelijk!
hij is ook goed
LIQUITA schreef:Ate, ik ga a.s. zaterdag ook mee een buitenritje maken. M'n fotoshoot is verplaatst naar 20 juli. Jullie hebben toch om 16:00 uur afgesproken?
iets voor jullie in de badkamer ?????????????????? p.s niet te verkrijgen bij de praxis

ATE schreef:LIQUITA schreef:Ate, ik ga a.s. zaterdag ook mee een buitenritje maken. M'n fotoshoot is verplaatst naar 20 juli. Jullie hebben toch om 16:00 uur afgesproken?
heb gister geanuleerd bij san ik moet ff urrtje naar oude werk afscheid nemen van nog 6 colegaa s die weg gaan ben om 20.00 weer thuis mischien anders zondag ?????????