, zat keuze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, zat keuze
!
!
! Hetzelfde als die van Jumping!
!
. Nog even een paar minuten paultjee kijken, en daarna deadline. spreek jullie morgen weer !
!!
Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Ging uiteindelijk pas om half acht aan me huiswerk!![]()
Eerst moest ik van me moeder de open haard, en schouw in elkaar zetten! Dus nu hebben we een open haaaaard!![]()
Maar heb biologie helemaal afgemaakt, van de week nog een paar keer doornemen, en bijles! (kan bio niet zo goed leren!)
Denk zo nog even met me moeder een paar spreekkaarten doen van duits! En dan ga ik slapen hoor!
Wil ik ook!

Dus maar gewoon m'n rijkleding. 

Maaikeee schreef:Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Ging uiteindelijk pas om half acht aan me huiswerk!![]()
Eerst moest ik van me moeder de open haard, en schouw in elkaar zetten! Dus nu hebben we een open haaaaard!![]()
Maar heb biologie helemaal afgemaakt, van de week nog een paar keer doornemen, en bijles! (kan bio niet zo goed leren!)
Denk zo nog even met me moeder een paar spreekkaarten doen van duits! En dan ga ik slapen hoor!
Zoo leukk, open haardWil ik ook!
Ik heb serieus geleerd vandaag! Me scheikunde voor maandag, dat hoef ik morgen alleen te herhalen,
en me bio en maatschappij voor dinsdag!
Aah en de verleiding is zooo groot om morgen 'even' naar de manege te gaan..maar als ik slim ben blijf ik thuis en leren..
Ik zie morgen wel of ik me gevoel of me verstand volg ghehe![]()
Nu slapos!
xx
!