ik kom er ook nie heel veel meer... of eigenlijk nooit 
nou hier mijn verslag dan.. Om half8 vanuit deurne vertrokken om om 8 uur in ijsselsteyn te zijn.. rustig betaald en schroeven gedraaid.. Met losrijden dressuur was ze opzich wel fijn, af en toe links wat vast houden.. Proef opzich ging netjes en mevrouw kan goed stappen dus wou fijne middenstap laten zien.. Iets te veel been waardoor ik 2 drafpassen kreeg ballen dus.. toen bij e afwenden en stap ging goed maar halverwege gooit ze d´r hoofd in de lucht daar ging me goede cijfer.. b rechterhand en draf wel weer fijn.. Verder wel fijn gereden...
Krimhie op de wagen gezet en rustig cross gaan lopen.. Had besloten het alternatief bij de punt te nemen omdat ik twijfelde of ik er over heen zou komen.. verder gelopen en toen parcour gelopen.. om 1 uur rustig los gaan rijden moest om half 2 springen.. Paar sprongetjes gedaan en toen parcour in.. Ging opzich fijn, in het lijntje van 7 naar 8 trok ze aan waardoor de 5e galopsprong wat klein werd en ze echt opsteeg.. ik teveel naar voren zat en tand door me lip.. verder wel helemaal foutloos en fijn gevoel.. toen naar de dierenarts keuren... had hartslag van 72.. 2 x boomstammetje gesprongen en toen de cross in..
Ze pakte echt super fijn aan.. hindernis 1 fijn, 2 fijn, 3 fijn en 3 b ook zonder twijfelen naar beneden.. toen twijfelde ik zal ik de punt wel doen? die keuze is door omstanders gemaakt, ze gingen allemaal aan de kant zodat ik punt kon springen en eigenlijk niet alternatief meer kon dus maar door gereden met goed resultaat.. zonder twijfel over de punt en ik helemaal blij verder ook super braaf water zo in, egel zo gesprongen, ze wou zelfs over die varkensstal na de egel waar we er links langs moesten. gelukkig wel links er langs toen verder door en alles super braaf.. Laatste ook goed en in hoog tempo door naar de finish.. Ik rij nog steeds zonder klok en hoorde dat ik in 5.35 gefinisht was dus mooi resultaat... "Toen keuren en hartslag was 66 kreeg nog te horen of ik wel al gecrossd had zo rustig als ze daar al weer stond na 5 minuten uit de cross te zijn..
Ben uiteindelijk 4e geworden met een 7.25 voor mijn stijl en mag nu dus L starten ben echt tevreden..