Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:39

Afbeelding

^
|
Is dus een update verlanglijstje Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:41

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:19

Ik ben al weer terug van stal..

Stace leek met wandelen een beetje druk dus ik heb d'r in de roundpenn gezet, ze ging een rondje stappen... Nog een rondje stappen... toen had ze 't goede plekje gevonden, plofte ze neer, rolde een keer om en toen had ze genoeg cal verbrand voor d'r hele vakantie vond ze. Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:28

Hallo.

Ik denk dat ik toch maar afzie van het Spaanse rijschool verhaal, vindt het western nu net zo leuk.
Mischien over een paar jaar mocht ik ooit uitgekeken raken op het western. ROFL

No way voorlopig raak ik de eerste 20 jaar zeker er niet op uitgekeken, en ik denk dat als ik in het bejaardenhuis zit, ik beneden bij de brievenbussen (of pc als de echte post voor altijd vervangen gaat worden) een echt westernpaard heb staan. Zal wel een pleasure paard worden, want ik weet niet of mijn spieren (als ik 150 jaar ben) het nog zo goed doen.

Heb overigens geen spierpijn. Ik heb vandaag op een pony op stal bij ons gereden, een uur lang. Was kicken, hij deed van alles voor me terwijl hij dat bij de vorige eigenaar niet deed.

Laatste stelling (door 2 huppelk..jes bij mij op stal): een paard / pony kan je niet met westernsporen rijden in combinatie met een veelzijdigheidszadel : daar wordt je paard nl lui van Clown Gestoord Gaaaap Frusty Lips are sealed

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:19

Jah joh alleen met westernzadel en westernsporen rijden of veelzijdigheidszadel + veelzijdigheidssporen, lees jij nooit de penny ofzo? Rolleyes

Ik ga m'n eigen Spaanse rijschool beginnen met m'n kerstkadootjes die ik krijg. Huilen van het lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:56

Hihi IJp, briljante stelling van die stalgenootjes van je. En al die wielsporen in de dressuur dan? Of is het dan ineens een heel ander verhaal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:45

Hahaha geweldige stelling van die meiden Nagelbijten / Gniffelen Wie denk je wel niet dat je bent? Wielsporen met een engels zadel... Tssss Rolleyes
Nouja, hopelijk raken ze snel alleen maar geinteresseerd in jongens. Dan is de paardenwereld iig weer van ze af.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 11:11

Hihi, die laatste zin: hoe waar, hoe waar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:54

Gaaaap Ik ben moe! Sta weer in de wacht, ben benieuwd hoe lang het duurt. Vanmorgen ben ik van start gegaan met drie kwartier wachttijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:48

Oooh er zijn babycavia's geboren bij een bokker. Gewoon té schattig bij ITP Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:50

Kleine beesten zijn altijd leuk. Maar zou je de link willen plaatsen Beau, scheelt zoveel zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:53

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:58

Babycaafs zijn lief Lovers de grotere vind ik niet zo eigenlijk. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:05

Ik heb vroeger altijd caafs gehad, vind ze wel tof. Maar baby's zijn nog schattiger!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:06

Ik heb trouwens de examentraining binnen voor auto... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:29

Oeeh goed zo! Veel oefenen hoor!!! Het is nl best moeilijk Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:56

Caafjes maken teveel herrie. Dat gepiep als je in de buurt komt is op den duur zo vervelend.....geef mij maar een Nijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:57

Cavia's knorren toch ofzo? Of reutelen? Kreeg altijd te horen dat als m'n ratjes zulk geluid maken ze naar de dierenarts moeten. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:10

Wel !@#@)^#%)^@$%&@%^ Stoom uit je oren

We zijn op school met scheikundeproeven bezig in groepen van 5, 't is een PTA en we krijgen er een groepscijfer voor. Vandaag een belangrijke dag en 2 mensen ontbraken. De een zag ik later op school en die zegt "jah ik was wel op school maar had geen zin in scheikunde" Boos! de ander zegt daarover "Ja stom he van hem, ik had gisteravond koorts" (bleek achteraf net geen verhoging te zijn). Wat heeft gisteravond nou weer te maken met vanochtend?! Frusty

Oh echt ik ga ze vermoorden... Ik ga iig morgen praten met de leraar ivm profielwerkstuk en ik denk er ernstig over om maar over die 2 te gaan klagen... Als ze nou extreem hard hun best doen wanneer ze er wel zijn... Maar dat is ook niet het geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:13

Hmm ik heb in Belgie een tijd lang een konijn verzorgd, ik vind ze heel lief en zacht maar ze stinken zo Nagelbijten / Gniffelen En ik verschoonde zijn hok zelfs 2 keer per week!

Cavia's maken een soort van piep-fluitgeluidje Haha! Onze cavia kreeg altijd 's ochtends een berg andijffie en dat was eigenlijk het enigste moment van de dag waarop hij geluid maakte. Zodra mijn pa beneden kwam en de koelkast open deed begon Vlekkie enorm te fluiten. Dat deed hij ook als je een sinaasappel of grapefruit aan het schillen was, je móest hem iets geven anders bleef hij fluiten Tong uitsteken Ik vond het wel een leuk geluid eigenlijk *LOL*

Ratjes heb ik eigenlijk helemaal geen ervaring mee, maar ze lijken me wel tof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:17

Ik hoop btw dat ik vanavond op weer Whisky mag, het ging echt zó goed vorige week! Ik word er nu nog steeds helemaal warm van als ik aan vorige week denk *LOL* Mijn mams neemt ook onze videocamera mee (hopelijk weet ze hoe die werkt vóórdat ik aan het uitstappen ben). Maar als ik op een ander moet vind ik het ook niet erg.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:17

Whisky is koel Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:18

Ik hoop dat ik op een beetje knappe tijd op stal ben. Was vanmorgen ook 2 uur bezig voordat ik op mijn werk was...Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:20

Alweer? Jeetje, wat is er toch aan de hand op die snelwegen? Hopelijk lukt het om een beetje op tijd te komen Trudy! Als je nu ook eens op zoek gaat naar een miljonair net als Suus en mij, dan hoef je óf niet eens meer te werken óf je koopt een helicopter Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:21

Krijg net als smoes van #2 erachteraan nog "ik voelde me niet echt superlekker en ik was 't vergeten". Ik voel me ook wel 'ns niet lekker maar in een groep flik ik dit niet... Ik moet cum laude slagen als ik zonder loting aangenomen wil worden op die opleiding, dat weet ze ook. Boos!