ja van die stiekies met een strikje die had ik vroeger altijd whahahah toen ik nog op shadow wedstrijden reed haha achh erme pony was net een flikker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:jajaja.....vaag haha..
ja van die stiekies met een strikje die had ik vroeger altijd whahahah toen ik nog op shadow wedstrijden reed haha achh erme pony was net een flikker
Falli schreef:Nou hier is de buurvrouw dan die heeft vanochtend lekker Champ gelongeerd en daarna lekker los gegooid en ik had alle tijd omdat jullie aan het werk of aan het uitslapen zijn!

) even voor ons "oude tutten hoekje" gezorgd.. Renk en Evita in de uitloop gezet en even de laan op en neer gestapt met Tinkie.
Falli schreef:Had je toevallig Champ nog zijn bal gegeven Ireen?

je kan ze zo ook in dit topig plaatsen 
Jetta schreef:Haha, Ves was gisteren bij Zarah ook heel ondeugend. Ze deed heel lelijk als er een ander paard langs kwam. Zarah heeft haar flink aangepakt, maar ze bleef klieren! Na een tijdje was Zarah het zat en ze heeft Vesra toen nog even gelongeerd. Ook ondeugend, maar wel beter!

spettertjuh schreef:Zo ik was vanmiddag om een uur of een alweer thuis. Na diverse brandjes te hebben geblust en een pop die in brand stond had ik dispensatie van het ehbo gebeuren omdat ik dat pas nog had gedaan. Ik heb er wel een brandwond aan overgehouden aan mijn arm.....maar ja je kan niet alles hebben toch? Ik kom zo naar stal nadat ik de hondjes heb uitgelaten en ga dan even van het zonnetje genieten. tot zo mensjes......

Maar wel heel lief en keurig ingereden door mijn dochter! Niks mee aan de hand
....