Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Gisteren ben ik op cursus geweest bij de FNRS en mag mezelf nu Aspirant parcours bouwer noemen.
Yehhhhhhh
Ik ben blij.
Verder heb ik gevraagd aan onze stal houder of hij het goed vond om F proeven te organiseren en daar heeft hij groen licht voor gegeven. Ik ben nu al een menig 1 aan het vragen of ze interesse hebben om mee te doen en er is inderdaad wel animo voor. Het zal alleen voor mensen zijn van onze stal dus geen mensen van buitenaf. De rubrieken zullen zijn; Dressuur, Springen, Caprillie, Vaardigheid (onder de man) en dadelijk ook de menproeven. Kortom voor ieder wat wils.
De buitenbak zal gebruikt worden als wedstrijdbak omdat we daar een ring van 20 x 40 kunnen uitzetten en een juryhok (auto) kunnen plaatsen. En iedereen van stal kan en mag meedoen. Je kunt je promotiepunten laten registreren in je ruiterpaspoort die je al hebt of kunt aanschaffen.
Wordt vervolgd
Sharon_Jims schreef:Flurk schreef:Gisteren ben ik op cursus geweest bij de FNRS en mag mezelf nu Aspirant parcours bouwer noemen.
Yehhhhhhh
Ik ben blij.
Verder heb ik gevraagd aan onze stal houder of hij het goed vond om F proeven te organiseren en daar heeft hij groen licht voor gegeven. Ik ben nu al een menig 1 aan het vragen of ze interesse hebben om mee te doen en er is inderdaad wel animo voor. Het zal alleen voor mensen zijn van onze stal dus geen mensen van buitenaf. De rubrieken zullen zijn; Dressuur, Springen, Caprillie, Vaardigheid (onder de man) en dadelijk ook de menproeven. Kortom voor ieder wat wils.
De buitenbak zal gebruikt worden als wedstrijdbak omdat we daar een ring van 20 x 40 kunnen uitzetten en een juryhok (auto) kunnen plaatsen. En iedereen van stal kan en mag meedoen. Je kunt je promotiepunten laten registreren in je ruiterpaspoort die je al hebt of kunt aanschaffen.
Wordt vervolgd
Dat is gaaf zeg!! Goed initiatief!! Maar moet je daarvoor dan ook een startkaart hebben? Of mag je ook "zomaar" meedoen?
mo_van_dijk schreef:Sorry Lida, maar ik ben van mening dat de FNRS een slap aftreksel is van de KNHS en voor manegeruiters bedoeld is.....
Tevens ben ik bij Verboon gaan staan (onder andere) omdat er GEEN wedstrijden gehouden worden en je dus 'altijd' binnen en buiten kan rijden! Tevens hebben we voor de caprilli proeven te weinig hindernismateriaal (wat ik mij herrinner van de caprilliproeven op mijn vorige stal)
Ik ben dus niet enthausiast te krijgen