Met Jetta 
Die fioontje is wel erg stil nu opeens he
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Met Jetta 

Hahah, maar ik geloofde het wel
.
.
. 
luxket schreef:hahaha laat me lekker madelief en die ander.... vond ik ff leuk...
Heb een top tijd gehad, ga jullie allemaal missen als ik maandag weer naar school ben

fioontje schreef:hallo allemaal, natuurlijk ben ik op manege poelenburgh geweest anders zou ik nooit zo iets zeggen, het probleem is dat daar te veel regels zijn, zelf heb ik op 2 pony's daar gereden die ik geweldig vind (geef ik toe) Cindy een Fjord en Kalinka, het maakt niets uit of een manege nou 5 sterren heeft of niet maar dat is mijn mening het spijt me als ik hiermee mensen heb gekwetst maar er zijn natuurlijk ook mensen met een andere mening over een bepaalde manege bedankt voor het lezen
.

Maar hij is wel veranderd, in positieve zin. 
Heb nog wat cadeaubonnen liggen. Toch wel erg leuk om dingen te kunnen kopen zonder geld uit te hoeven geven
Wel balen hoor! 
BrankaZ schreef:Balen Maaike! Want die pad maakte al een wereld van verschil en het hoort bij een goed liggend zadel eigenlijk niet nodig te zijn.
Rij ze! Ik ga vandaag maar weer eens shoppenHeb nog wat cadeaubonnen liggen. Toch wel erg leuk om dingen te kunnen kopen zonder geld uit te hoeven geven
.
Tis er momenteel 30 graden en het zeewater ook 
Whahah *lol

.

? 
hahaha