Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Héé luitjes hebben jullie nog ideen of gespreksonderwerpen voor op de agenda? Laat dit mij dan via de pb even weten want ik ga zometeen even in mijn pauze aan de agenda en het verslagje werken.
Als je wat hebt, bel me dan want ik ga zometeen naar huis en daarna naar stal.
Schaaaaaaaamde me diep!
Één groot feest hahaha Zelf een stukje piaffe volgens mij hihihi
...

:D:D,hij doet het geweldig 

...
perdiksvesra schreef:Over schaamte gesproken![]()
![]()
![]()
Sorry Linda en Dave![]()
![]()
![]()
Vond het wel ECHT stinkmodder van mezelf,dat ik me zo schadalig verslapen had...![]()
Ik schaam me echt,maar volgens mij klonk het toen je me wakker belde,Lin...
perdiksvesra schreef:Dus,voortaans geen grapjes meer maken is dat voor mij,dat Lin altijd te laat komt![]()
![]()
![]()
perdiksvesra schreef:Ojaa...
En Dave natuurlijk heel erg bedankt he
Voor me Voorrem:D:D,hij doet het geweldig
Heel erg bedankt![]()
perdiksvesra schreef:Ojaa,en dan nog ff...
De tompouse was heerlijk,enkelt als je hem bij Linda en Dave op eet die het over een Bejaardetehuis hebben,of het gesprek van vandaag![]()
![]()
*STIK NIET!*![]()
Serada schreef:perdiksvesra schreef:Ojaa,en dan nog ff...
De tompouse was heerlijk,enkelt als je hem bij Linda en Dave op eet die het over een Bejaardetehuis hebben,of het gesprek van vandaag![]()
![]()
*STIK NIET!*![]()
Tssh dat krijgt hij (lees:Dave) ervan als hij alleen maar onzin uitkraamt

Met als slogan: "Kijk en geziet,naar hoeveel onzin u hier ziet":P...De prijsvraag van deze week luidt: "Waar gaan Tante Too en Ome Piet heen,terwijl Tante Too ,Ome Piet in de rolstoel voorduwd?:P...Hint!!!: "Het klinkt als Bejaardentehuis"HAHAHAHAHAHA
Ik was rond 19.15 in Woerden aangekomen dus het was een klein kwartiertje later dan de planning. Sterker nog, ik was zelfs eerder dan Andy en Ramon. We waren rond 20.00 uur thuis aangekomen en om 20.30 zaten Dave en ik alweer bij de overburen aan een sappie en een wijntje
Serada schreef:Ik zal morgen ook wat foto's maken van de activiteiten van Elgar. Het schiet al goed op met de schutting dus tijd voor wat beeldmateriaal haha
:P
Yustin schreef:Haaai allemaal!
Wat en plensbuien he? Ik zit hier heel gemotiveerd met mijn rijdroek aan, maar ik denk dat ik nog even mijn bedje inga
Ik ga zometeen schrijven bij Prometheus maar gelukkig zit ik droog in het hokje als ik naar de verzopen katjes ga kijken
Yustin schreef:Ohwja! Je ging vandaag schrijven h? gaaf oor.
Ik heb Yus lekker los gelongeerd in de bak en ben nu weer thuis...
Ik ga me nu even geestelijk voorbereiden op mijn eerste werkdag morgen
! 

perdiksvesra schreef:Serada schreef:Ik zal morgen ook wat foto's maken van de activiteiten van Elgar. Het schiet al goed op met de schutting dus tijd voor wat beeldmateriaal haha
Toen ik nog niet begonnen was,was het vakwerk...Nu ik begonnen ben,zijn het de activiteiten...Als ik klaar ben,is het eenTERINGZOOI!!!:P
Foto's zijn heel erg leuk Peet, Whis is bijna niet meer te herkennen haha.
Had je nog moeite om je bed uit te komen of sprong je meteen op toen je wekker ging??

...Hij smaakt super goed...Maar,Lin...Jou ommelet was ook heerlijk hoor
,alleen sorry van de zure uitjes en augurkje,maar ik hou niet zo van zuur kijken...hihihihih,nee mar het was echt superlekker,ook met de augurk op de ommelet,lekkere combi:D...Yustin schreef:Dank je Fee hahahaha, pffff zal even tegenvalen hoor morgen
He Peet, Leuke foto's en die modder valt toch best wel mee??