Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:12

Zooh aanstaande zondagmiddag ga ik van 13.00 tot 17.00 uur schrijven bij de wedstrijden van Prometheus. Dit keer moet ik bij mevr. Zuidam schrijven en het leuke is dat zij mij meerdere keren bij Slingeland heeft gejureerd en ik kreeg leuke punten van haar hihi Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:16

Serada schreef:
Héé luitjes hebben jullie nog ideen of gespreksonderwerpen voor op de agenda? Laat dit mij dan via de pb even weten want ik ga zometeen even in mijn pauze aan de agenda en het verslagje werken. Knipoog

Nou jongens niet allemaal tegelijk hoor!! Rolleyes Als je wat hebt, bel me dan want ik ga zometeen naar huis en daarna naar stal.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:36

16.15 uur is goed!!!!

En ik heb verder geen punten!! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:35

Haaai allemaal!
Zo ik heb er weer een dagje stal opzitten!
Ik werd toen ik naar stal reed gebeld door Odetta ! Ze vroeg of het de bedoeling was of Yus met peesbeschermers en strijklappen het land in ging . Ik snapte er niets van, want Yus had ze dus om. Ik ben ze gister dus vergeten af te doen Bloos Schaaaaaaaamde me diep!
Gelukkig geen stalbenen oid, dus ik kon gewoon gaan lessen vandaag.
We hebben flink het wijken geoefend..Soms ging het wel, maar wat we er af en toe van maakte Haha! Één groot feest hahaha Zelf een stukje piaffe volgens mij hihihi
Maarja joh, weer lekker gereden en wat nieuwe inspiratie om te gaan oefenen deze week!

Zo nu eens kijken of mijn man zin heeft om met me uit eten te gaan Tong uitsteken

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:13

Over schaamte gesproken Bloos Bloos Bloos

Sorry Linda en Dave Bloos Bloos Bloos
Vond het wel ECHT klote van mezelf,dat ik me zo schadalig verslapen had... Slapen
Ik schaam me echt,maar volgens mij klonk het toen je me wakker belde,Lin Knipoog...
Dus,voortaans geen grapjes meer maken is dat voor mij,dat Lin altijd te laat komt Haha! Bloos Lips are sealed

Ojaa...
En Dave natuurlijk heel erg bedankt he Haha!
Voor me Voorrem Haha!:D:D,hij doet het geweldig Knipoog
Heel erg bedankt Haha!

Ojaa,en dan nog ff...
De tompouse was heerlijk,enkelt als je hem bij Linda en Dave op eet die het over een Bejaardetehuis hebben,of het gesprek van vandaag Ach gut Ach gut
*STIK NIET!* Tong uitsteken

En Lin Knipoog...
De groeten van Marga en Mel he, HAHAHA
JE trapte er mooi in Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:46

perdiksvesra schreef:
Over schaamte gesproken Bloos Bloos Bloos

Sorry Linda en Dave Bloos Bloos Bloos
Vond het wel ECHT stinkmodder van mezelf,dat ik me zo schadalig verslapen had... Slapen
Ik schaam me echt,maar volgens mij klonk het toen je me wakker belde,Lin Knipoog...

Geeft helemaal niks hoor El, eerder die dag was het weer toch erg slecht dus dat had nog geen zin gehad. Je bent al ver gekomen vandaag met de schutting dus die schade heb je al dubbel en dwars ingehaald Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:48

perdiksvesra schreef:
Dus,voortaans geen grapjes meer maken is dat voor mij,dat Lin altijd te laat komt Haha! Bloos Lips are sealed

Lijkt me heel verstandig OK dan!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:49

perdiksvesra schreef:
Ojaa...
En Dave natuurlijk heel erg bedankt he Haha!
Voor me Voorrem Haha!:D:D,hij doet het geweldig Knipoog
Heel erg bedankt Haha!

Namens Dave, graag gedaan Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:50

perdiksvesra schreef:
Ojaa,en dan nog ff...
De tompouse was heerlijk,enkelt als je hem bij Linda en Dave op eet die het over een Bejaardetehuis hebben,of het gesprek van vandaag Ach gut Ach gut

Tssh dat krijgt hij (lees:Dave) ervan als hij alleen maar onzin uitkraamt Nors opkijken

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:06

Serada schreef:
perdiksvesra schreef:
Ojaa,en dan nog ff...

Tssh dat krijgt hij (lees:Dave) ervan als hij alleen maar onzin uitkraamt Nors opkijken

Er zat ook wel wat zinnigs bij moet ik zeggen Tong uitsteken

Bijvoorbeeld:Heerlijk die tompous:P...Of ehhh ff denken hoor,heb een slecht geheugen...Ik weet het niet meer,maar heb wel erg gelachen...Kijk,van jullie moest nou een real life serie komen he,hahaha...Dat betekent kijkcijfers...Tante Too en Ome Piet Tong uitsteken Met als slogan: "Kijk en geziet,naar hoeveel onzin u hier ziet":P...De prijsvraag van deze week luidt: "Waar gaan Tante Too en Ome Piet heen,terwijl Tante Too ,Ome Piet in de rolstoel voorduwd?:P...Hint!!!: "Het klinkt als Bejaardentehuis"HAHAHAHAHAHA Clown

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:45

Hehe eindelijk weer thuis Gaaaap Ik was rond 19.15 in Woerden aangekomen dus het was een klein kwartiertje later dan de planning. Sterker nog, ik was zelfs eerder dan Andy en Ramon. We waren rond 20.00 uur thuis aangekomen en om 20.30 zaten Dave en ik alweer bij de overburen aan een sappie en een wijntje Ja

Ik vond het vanmiddag een gezellige stalvergadering en alles is goed verlopen. Er zijn weer genoeg punten duidelijk voor iedereen en de nieuwe BBQ datum is ook gepland. Bedankt allemaal voor jullie bijdrage, op de naar de volgende Knipoog

Ik zal morgen ook wat foto's maken van de activiteiten van Elgar. Het schiet al goed op met de schutting dus tijd voor wat beeldmateriaal haha Tong uitsteken

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:10

Serada schreef:
Ik zal morgen ook wat foto's maken van de activiteiten van Elgar. Het schiet al goed op met de schutting dus tijd voor wat beeldmateriaal haha Tong uitsteken

Toen ik nog niet begonnen was,was het vakwerk...Nu ik begonnen ben,zijn het de activiteiten...Als ik klaar ben,is het eenTERINGZOOI!!! Knipoog:P

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:32

hallo allamaal,
mag ik vragen of er bij jullie nog stallen beschikbaar zijn. kan er bij jullie ook lessen gevolgd worden.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:46

Hai Melissa7, volgens mij komt er bij ons een stal vrij maar ik weet niet zeker of daar alweer een optie op is. Het lijkt me het verstandigst dat je even contact opneemt met Arjan. Heb je zijn telefoonummer?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:56

Haaai allemaal!
Wat en plensbuien he? Ik zit hier heel gemotiveerd met mijn rijdroek aan, maar ik denk dat ik nog even mijn bedje inga Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 10:57

Yustin schreef:
Haaai allemaal!
Wat en plensbuien he? Ik zit hier heel gemotiveerd met mijn rijdroek aan, maar ik denk dat ik nog even mijn bedje inga Haha!

Haha nou Mir, dat laatste lijkt me een beter idee Haha! Ik ga zometeen schrijven bij Prometheus maar gelukkig zit ik droog in het hokje als ik naar de verzopen katjes ga kijken Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:20

Ohwja! Je ging vandaag schrijven h? gaaf oor.
Ik heb Yus lekker los gelongeerd in de bak en ben nu weer thuis...
Ik ga me nu even geestelijk voorbereiden op mijn eerste werkdag morgen Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:35

Yustin schreef:
Ohwja! Je ging vandaag schrijven h? gaaf oor.
Ik heb Yus lekker los gelongeerd in de bak en ben nu weer thuis...
Ik ga me nu even geestelijk voorbereiden op mijn eerste werkdag morgen Haha!

Veel plezier morgen Haha! !

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 17:46

De moddermonsters

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Whis op de dijk

Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:00

Dank je Fee hahahaha, pffff zal even tegenvalen hoor morgen Haha!

He Peet, Leuke foto's en die modder valt toch best wel mee?? Clown

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:07

leuke foto's Peet...

ik ben er ook weer is Tong uitsteken
morgen weer verder bij lin,dus lekker vroeg me bed in...
eerst ff bijlezen Tong uitsteken

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:08

perdiksvesra schreef:
Serada schreef:

Toen ik nog niet begonnen was,was het vakwerk...Nu ik begonnen ben,zijn het de activiteiten...Als ik klaar ben,is het eenTERINGZOOI!!! Knipoog:P

Linda reageerd niet eens,hahahaha...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:56

Ook goedemorgen allemaal Haha!

Wat is het verschrikkelijk weer zeg. Wat er nu uit de hemel valt, is echt niet normaal. Ik heb er meer dan een uur over gedaan om op mijn werk te komen Gestoord Foto's zijn heel erg leuk Peet, Whis is bijna niet meer te herkennen haha.

Mir, het is vandaag jouw eerste werkdag gna gna Nagelbijten / Gniffelen Had je nog moeite om je bed uit te komen of sprong je meteen op toen je wekker ging?? Tong uitsteken

Gisteravond heb ik nog lekker met Thom in de bak gereden. Het was helemaal stil op stal, niemand aanwezig. We hebben precies nog het droge gedeelte gehad want toen we klaar waren, begon het te regenen. Wat een timing hé! Ik heb wel besloten Thom vanaf morgen ook binnen te houden, en hem zelf gedoseerd één of twee uren op het land te zetten. Hij is nog steeds veel te dik, valt maar bar weinig af en heeft er met rijden veel last van. Ik hoop dat het op deze manier allemaal wat sneller gaat en dat hij weer een beetje lekkerder in zijn vel gaat zitten.

Nou ik ga maar weer eens aan de slag hier Knipoog

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:45

Goede morgen ook namens mij..Tong uitsteken

Nou,lekker dagje dus...Het regend hier nu nog,afwachten of het droog wordt en dan naar Nootdorp,de schutting schuren...Ik voel me nu echt gewoon nog moeier,ik ben op het moment aan het luieren...Met een heerlijk ommeletje Á la Elgar Tong uitsteken...Hij smaakt super goed...Maar,Lin...Jou ommelet was ook heerlijk hoor Haha!,alleen sorry van de zure uitjes en augurkje,maar ik hou niet zo van zuur kijken...hihihihih,nee mar het was echt superlekker,ook met de augurk op de ommelet,lekkere combi:D...

Ik ga nu ff naar paps,en dan hopen dat het droog wordt...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:26

Yustin schreef:
Dank je Fee hahahaha, pffff zal even tegenvalen hoor morgen Haha!

He Peet, Leuke foto's en die modder valt toch best wel mee?? Clown

Volgens mij was ik in de war!! Fee is natuurlijk FIEKE!!!