Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar opzich was het wel relaxt op intents(ik ben 2 dagen geweest).. Verder gisteren op Fab gereden.. die was lekker snel maar verder ging het gelukkig wel goed
Zaterdagavond schijnt leuker te zijn geweest.. 
Toen ik het leuke idee kreeg om even een rondje om de manege te maken.. Dit werd al gauw een normale buitenrit waarbij we hebben gestapt,gedraafd en gegallopeerd.Toen ik terug kwam keken veel mensen me raar aan en vroegen of ik nou serieus buiten was gaan rijden met men 3 jarige die net 10x onder het zadel is geweest.. Terwijl ik paar keren geleden nog in men broek scheet vond ik het nu super van mezelf dat ik dat had gedaan
Ik heb nog bijna geen stuur en bijna geen rem en toch deed ze het perfect.. Ook langs de weg met verkeer... geen probleem 
gisteren lekker gelongeerd voor het eerst met een elastiekje.. ze kwam lekker lange stukken ontspannen naar beneden.. Ook nog een levende hindernis gesprongen Sjefke van B. 
maar nu is het gelukkig weer opgelost.
).
volgens GJ en N is het een paardje dat vanzelf wel naar beneden komt en met je hand verpest je der alleen maar. 
Hij begint zijn eigen goed te voelen denk ik..de rotzak
.
.
) en als zij m niet meeneemt dan gaat ie terug naar de handelaar. Hopelijk neemt dat meisje hem, want dan krijgt hij een erg goed huis (en blijft ie voorlopig nog wel even op de VH staan
) en anders hoop ik dat hij bij de handelaar gekocht wordt door iemand met verstand van jonge dieren. Zou zonde zijn als zo'n jong dier dat duidelijk één eigenaar nodig heeft constant van eigenaar wisselt.
wel fijn voor hem als het een eigen paard wordt.
.