manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:39

oliebol het programma is al voorbij
daar gáát mn droomauto Verdrietig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 22:41

Ah.. Kims... Nouja, ik denk dat je van Tinkertje best een keertje een stukje mag rijden in zijn helft van de auto hoor Ach gut Is even wennen, zo'n halve auto met maar 2 wielen, vereist wat oefenen, maar als je beloofd de auto heel te laten, mag je hem vast wel even lenen Ja

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:45

Maar.....we hebben het gered!!! Go jij! Go jij!
Een nieuwe pagina is bereikt!!

Gaat zich nu maar eens terugtrekken met wat chips op de bank en dan lekker mn bedje opzoeken.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 22:47

whaha, doe dat thirz Clown Denk niet dat t verstandig is om de Anne en Thirz combi op bokt en msn op deze zaterdag aaf nog langer in stand te houden Vork Volgens mij is dat nie goed voor ons
Hihi Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:54

Dat vind ik wel heel lief van tinkertje!

Nou thirz, chipse!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 23:06

Jaja Tinker is ook best lief *LOL*
*totdat je hem samen met een poes in de auto zet iig nog wel Schijnheilig
Zoek de POES! hihi Tong uitsteken

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 09:29

Oeps, beetje laat, maar tognohg gefeliciteerd nel en wilco met jullie kindje Daniel(hoe schrijf je dat!? Clown ))

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 13:56

tjonge jonge wat waren jullie melig zeg! Balen dat ik het nu pas lees want ik wilde ook supergraag die mooie toetoet! Tong uitsteken
Nel en Wilco, heb al een kaart gestuurd en een sms maar dan nu ook nog maar een keertje zo: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en heel veel geluk! Haha!
Ik ga me vanmiddag maar weer eens in de trein hijsen om naar het hoge noorden af te reizen...erg fijn.
Ben gister trouwens nog met mn mams naar Music&Lyrics geweest met Hugh, echt een heerlijke film Lachen
Oh trouwens ik ben er bij hoor Bianz, de 31ste!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 15:37

he hallo,
hartelijk bedankt allemaal voor jullie sms-jes, kaartjes en berichtjes!
Hij heet dus Daniël en weegt 3600 gram.

Alles gaat goed met ons, Daniël slaapt bijna alleen maar, omdat ie zo moe is.
Wie had dat gedacht op de uitgerekende datum, tja zelf had ik het niet gedacht omdat het niet zoveel voor komt.
Maar wel fijn, want nu hoef ik me niet meer te vervelen!

Groetjes van Wilco, Daniël en Neline

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 18:56

Ben je nu al een beetje uitgerust Neline? Gisteren klonk je nog erg moe, maar ook niet gek!
Heeft de bevalling lang geduurd?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:49

Hoi!
Ik zit even bij mijn ouders te internetten voor we straks gaan eten Clown Handig, want zo kan ik even in alle rust jullie berichtjes doorlezen! Wat een verhalen weer zeg, vooral de nieuwe audities voor Wendy-2 in X-factor en het winnen van de Toetoet; ik lag echt dubbel achter m'n pc net!
Wat fijn Nel, dat Daniel lekker slaapt; hebben jullie ook nog even de tijd om bij te komen! Hoe was de bevalling? Was het nodig om er zo tegen op te zien of was het (zoals ze altijd zeggen) zo weer vergeten toen je je ventje (euh, die kleine dus) in je armen hield? Als je fit genoeg bent kom ik snel een keertje langs om de kleine te bewonderen, maar ik denk dat je het op het moment al druk genoeg hebt?
Wat leuk dat jullie allemaal van de partij zijn de 31e! Elke dag komt er weer een klein beetje inrichting bij in mijn huisje, dus wie weet heb ik het tegen die tijd een beetje op orde. Ik vind het nog erg gek om alleen te wonen, dus dat zal nog wel even moeten wennen. Had jij dat ook niet in het begin Cis?
Van Thirz al een beetje de verhalen om Nous gehoord; ik hoop dat ze snel weer helemaal de oude is! Hihi, met d'r hormonen is dus in ieder geval niks mis Knipoog
Vrijdagavond en vanmorgen/-middag naar Boris geweest. Gek, maar na een paar weken ga je die oude reus toch wel een beetje missen. Heb hem vanmorgen weer eens gelongeerd! Was echt heel grappg: hij heeft 1 1/2 niet meer fatsoenlijk gelopen, niet meer bereden en geen bit meer in gehad. Dus Petra zei vrijdag zo; goh zullen we weer eens wat met hem gaan doen? Nou, dat leek met leuk, dus vandaag moest hij er aan geloven. Toen we bak in stapten begon hij meteen te bokken en doen aan de lijn (hoooo Boris, rustig... euhm hij is nu wel errug groot...), maar op een gegeven moment kreeg ik hem weer rustig op de volte in stap, draf en galop en hij vond het echt geweldig!! Serieus, ik wist niet wat ik er van moest verwachten, maar hij deed 200% zijn best en liep echt te genieten met zijn oortjes naar voren en maar showen! Superleuk dus ik ga hem nu gewoon elke week een keer longeren en dan steeds een beetje uitbouwen; wie weet waar we nog uitkomen!
Thirz is trouwens al verslaafd aan het bad hoor Anne Clown We zijn ook zeer goed in kaasstengels maken in de magnetron/hetelucht oven: op een gegeven moment roken we ineens aangebrand bladerdeeg! Misschien nog even oefenen en dan op de housewarmingparty echte verse kaasstengels van Thirz?
Zo, van de week een drukke week: maandag werk + ehbo, dinsdag werk + tennis en naar Tilburg rijden, woensdag naar school en 's avonds vergadering van de Roparun (o ja, willen jullie om mij te steunen lootjes kopen? ze kosten 2,50 euro per stuk en zijn voor een heel goed doel zie: www.cegelecrunningteam.nl enneh niet te hard lachen om mijn foto Clown), donderdag werken en vrijdag vrij om 's avonds met de boys van de voetbal naar Antwerpen te gaan (we gaan naar een voetbalwedstrijd, dan eten en op stap), zaterdag posten tijdens de kustrun van de Roparun en 's avonds Bar d'r feestje! Hebben jullie nog iets spannends van de week?
Nou, ik ga maar eens kijken of ik al iets aan het eten kan doen; ik lees morgen op mijn werk wel weer ff tussendoor bij! Nog 2 weekjes tot m'n internet hopelijk!!
Doeidoei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:05

Wow Bianz, was een mega verhaal zeg!
Ik had net ook vanalles getypt en toen liep mn compu vast! Boos!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 20:21

Fijn dat het allemaal goed gaat Nel Lachen En nu Daniel lekkr veel slaapt, kan jij ook nog een beetje uitrusten. Vast ook nie erg.

Wowsie, heel verhaal Bianz! Lange leve t zndag-avondje thuis eten bij je ouders mét internet Knipoog
hihi, wij lagen (of ik lag iig) gister tijdens t verzinnen en posten van die berichtjes ook egt regelmatig dubbel van t lachen Clown Achjah hou t kind in je groot en have fun! Haha! *hè Cis? Knipoog* Ik ga Thirz dus ook zeker opgeven voor de volgende X-factor Ja Als presentatrice, dat wel (zangeres zullen we maar nie doen hè, voordat ze t idee heeft om met een meiden groep mee te willen doen ofzo Vork )
Wat leuk om te lezen dat Borrie nog zo lekkr happy was! *Lente in zn kop? of gwoon blij om weer eens serieus braaf te zijn en lekkr te werken.
Ben trouwens blij dat ik die reus nie aan de longe had Nagelbijten / Gniffelen Zie t al voor me een uitbrekende, bokkende en vliegende reus, en jij, heel nietig aan t eind van t touwtje; HOOOOOO Borrie, hooo maar! Clown Wel super tof dat hij nog zo lekkr actief is *LOL* En nu heb jij ook fijn weer een projectje om je voorlopig mee bezig te houden tog?
Kaasstengels? Vingers aflikken Jummm! (hihi, de ene keer valt de stroom uit, de andere keer vliegt t huis bijna in de fik door wat kaasstengels Clown Nee gaat goed hoor Bianz alleen thuis Knipoog )
Owjee! Een Badverslaving! Daar is niets aan te doen, kom je nooit meer vanaf… Maar niet getreurd hoor Thirz. Ik bedoel kijk naar mij; ook badverslaafd en ook gwoon zo normaal als wat Schijnheilig *uche*
Klinkt trouwens als een druk weekje Bianz. Kijk je uit dat we je na de party van Bar nie op moeten vegen?
*gaat nu ook snel opzoek naar de foto van Bianz*
Zegge, volgens mij heb je hem stiekem wel heel goed verstopt…. Ik zie hem niet! *speurt verder*

Ow dat probleem heb ik ook wel eens Bar. Heel irri. Ik heb nu voor de zekerheid ook maar ff een word bestandje gemaakt waar ik mn tekst in tik Clown scheelt weer een hoop gezucht en irritatie als ie besluit ermee te stoppen.

*kijkt net nog eens op de site. Heb je foto gevonden hoor Bianz Knipoog Nette foto tog gwoon? Lekkr happy Haha! En tuurlijk wil ik je wel steunen *LOL*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:29

Grappig joh Bianz! Zag Eric ook voorbij komen Knipoog
Ben jij t enige meisje van t team?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:01

Goooodmorning!
Ik ben al bij de ortho geweest, hij heeft me weer flink mishandeld Boos!! Daarna doorgefietst naar de manege en even met Sharon gewandeld. Vanavond heb ik les, maar vind het zo sneu als ze met dit weer heel de dag binnen moet staan!
Heb ook nog wat foto's gemaakt Haha!!

Mevrouw zag iets interessants
Afbeelding

Stukje hoofd Knipoog
Afbeelding

Snoetje
Afbeelding

Vieze manen Boos!
Afbeelding

Lieve foto!
Afbeelding

Alert koppie
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 17:52

he hallo,

tja de bevalling was wel zwaar ja, maar probeer het maar achter me te laten en te genieten van onze zoon.
de bevalling heeft 3 1/2 uur geduurd, dus dat is in princiepe niet zo lang, maar ik vond het lang genoeg!
Jullie zijn allemaal natuurlijk van harte welkom om beschuit met muisjes te komen eten!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 17:56

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:01

Heb je al een foto van Daniel? Ben erg benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:09

Nou, ik kan niet eens van het mooie weer genieten, ben vanaf zondagavond ziek Verdrietig Flinke koorts met overgeven. Echt heel mn lichaam doet zeer! Overgeven hoef ik gelukkig niet meer, maar voor de rest is het nog niet veel. Ik haat ziekzijn echt!!

Kreeg vanmorgen julie kaartje binnen van Daniel, heel leuk! Fijn dat het zo goed gaat. Heb je lekker de tijd om uit te rusten en van hem te genieten Lachen
Bianz, wat cool dat het zo goed ging met Boris, hij had er duidelijk plezier in! Wie weet kan je ooit nog eens het zadel opleggen en erop zitten. Zou wel gaaf zijn!! Shaar ziet er vrolijk uit op de foto's! Hoelang moet je nog met je beugel dan Bar? En ik ben dr ook bij met de hengstenshow hoor.

Haha, ons programma was een echte kijkcijferhit he Anne! Wanneer staat de volgende gepland? Want dan kunnen mensen zoals Cis er rekening mee houden Clown
Ik ga me maar weer eens naar bed verslepen! Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 13:23

nou ik zou nu wel kunnen genieten van t mooie weer; dagje vrij... Maar t mooie weer laat me redelijk in de steek! Gwoon wég sonnetje! Scheve mond
Maar je voelt je nog steeds nie lekkr dus Thirz? Balen hoor! Sleep jij je dan idd maar weer je bedje in, goed uitrusten en héél snel weer beter zijn hoor! Beterschap Ach gut

Oeh tja ons volgende programma.. moeten we even een keertje afspreken Ja *natuurlijk de kijkers eerst even in spanning laten zitten hè Knipoog én we moeten eerst ergens weer zo'n leuke prijs vandaan halen Haha!

leuke foto's hoor Bar (toen scheen t sonnetje wel...)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:15

@ Thirz: mn beugel mag er binnen nu en 2 maanden uit volgens de ortho, dus daar houd ik m aan Knipoog!

Ahhh wat een leuk kaartje Nel! Ik kom je kleine mannetje snel bewonderen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:15

Is het trouwens een idee om met zn alle naar Daniël te gaan kijken?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:50

Denk dat het erg lastig wordt om allemaal op dezelfde dag te kunnen, Thirz, Bianz en ik kunnen bijna nooit eens iets met zn 3en afspreken omdat we haast nooit allemaal tegelijk kunnen, laat staan dat we met zn 6en iets moeten afspreken, dat is nog veeeeel moeilijker! En is misschien ook wel erg druk voor Nel en Daniel, 6 kakelende meiden over de vloer.....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:13

Barbie1986 schreef:
Heb je al een foto van Daniel? Ben erg benieuwd!

Ik ben ook erg benieuwd! Ja

Vandaag lekker op buitenrit geweest! Niet met Nous maar met Janis Joplin. De verzorgster hiervan heeft sinds kort een eigen paard en dus konden we met zn tweeën op buitenrit. Was erg gezellie. Ze zoeken nog een nieuwe verzorgster dus ik heb jou al aanbevolen Bianz. Ze vroeg of je een keer langs wilde komen. De eigenaren komen alleen in het weekend naar Janis toe. Door de week wordt er niks mee gedaan. Ze gaan geld vragen maar de verzorgster zei zelf al dat je hier flink op af kan dingen! (rond de 20 euro per maand) Janis is een enorme draaikont met poetsen. Ze kan gewoon niet stil staan. Onder het zadel is ze superbraaf en bomproof. Ze heeft in het verleden M gelopen dus er is zeker wat mee te doen!
Daarna ben ik nog eventjes op Nous gekropen zonder zadel. Madam krijgt het op dr heupen. Ze zit in de paddock te steigeren en op stal is ze ook niet meer te houden. Maar zonder zadel was ze wel lief.

@ Thirz: beterschap!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:06

Thanx Kim! (had je vandaag nog niet gesproken he Knipoog )
Maar cool van Janis: ik heb Bianz ff ingelicht en die vond het natuurlijk ook wel wat! Ze gaat snel een keertje meekijken als ik weer beter ben.... en beter is dat snel, na 3 dagen bedliggen begin ik het echt beu te raken!! Ondertussen al mn dvd's zien passeren Clown