daar gáát mn droomauto
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is even wennen, zo'n halve auto met maar 2 wielen, vereist wat oefenen, maar als je beloofd de auto heel te laten, mag je hem vast wel even lenen
Denk niet dat t verstandig is om de Anne en Thirz combi op bokt en msn op deze zaterdag aaf nog langer in stand te houden
Volgens mij is dat nie goed voor ons

)) 

Handig, want zo kan ik even in alle rust jullie berichtjes doorlezen! Wat een verhalen weer zeg, vooral de nieuwe audities voor Wendy-2 in X-factor en het winnen van de Toetoet; ik lag echt dubbel achter m'n pc net!
We zijn ook zeer goed in kaasstengels maken in de magnetron/hetelucht oven: op een gegeven moment roken we ineens aangebrand bladerdeeg! Misschien nog even oefenen en dan op de housewarmingparty echte verse kaasstengels van Thirz?
), donderdag werken en vrijdag vrij om 's avonds met de boys van de voetbal naar Antwerpen te gaan (we gaan naar een voetbalwedstrijd, dan eten en op stap), zaterdag posten tijdens de kustrun van de Roparun en 's avonds Bar d'r feestje! Hebben jullie nog iets spannends van de week?
En nu Daniel lekkr veel slaapt, kan jij ook nog een beetje uitrusten. Vast ook nie erg. 
Achjah hou t kind in je groot en have fun!
*hè Cis?
* Ik ga Thirz dus ook zeker opgeven voor de volgende X-factor
Als presentatrice, dat wel (zangeres zullen we maar nie doen hè, voordat ze t idee heeft om met een meiden groep mee te willen doen ofzo
)
Zie t al voor me een uitbrekende, bokkende en vliegende reus, en jij, heel nietig aan t eind van t touwtje; HOOOOOO Borrie, hooo maar!
Wel super tof dat hij nog zo lekkr actief is
En nu heb jij ook fijn weer een projectje om je voorlopig mee bezig te houden tog?
Jummm! (hihi, de ene keer valt de stroom uit, de andere keer vliegt t huis bijna in de fik door wat kaasstengels
Nee gaat goed hoor Bianz alleen thuis
)
*uche*
scheelt weer een hoop gezucht en irritatie als ie besluit ermee te stoppen.
Nette foto tog gwoon? Lekkr happy
En tuurlijk wil ik je wel steunen

! Daarna doorgefietst naar de manege en even met Sharon gewandeld. Vanavond heb ik les, maar vind het zo sneu als ze met dit weer heel de dag binnen moet staan!
!

! Ben echt benieuwd naar je kindje Nel!
Flinke koorts met overgeven. Echt heel mn lichaam doet zeer! Overgeven hoef ik gelukkig niet meer, maar voor de rest is het nog niet veel. Ik haat ziekzijn echt!!

*natuurlijk de kijkers eerst even in spanning laten zitten hè
én we moeten eerst ergens weer zo'n leuke prijs vandaan halen 
!Barbie1986 schreef:Heb je al een foto van Daniel? Ben erg benieuwd!

)