Zo ik ben trouwens weer hard aan het werk haahha jemig wel weer wennen hoor na 7 weken! EN!! Dat gezeur met mijn salaris is geregeld (ze hadden mij niet meer op de loonlijst staan) dus vd week ben ik RIJK!! hahaha dus ik wil ook wel mee shoppen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kowloon schreef:Anous, ik kan donderdag niet lessen....kan volgende week maandag weer?

Ik heb helemaal geen spijt dat ik Evita toch meegenomen heb, ze heeft het heel erg naar haar zin gehad in een grote groene wei naast de veulentjes en we hebben lekker in het bos gewandeld (hoewel Evita wel een beetje baalde dat ze alleen mocht stappen
)
ik heb hem de laatste ritten zelfs gereden ipv Jolly en dat zegt best wel wat 

Serada schreef:Enne...heeft er iemand zin om mee te gaan naar Divoza/Hippo Forepark deze week?
Marieke_ schreef:Stoere Ko echt goed van hem.
Linda, wanneer heb je die wedstrijd? In september was het toch? Maar op welke datum?
Serada schreef:Haha dat is goed John, dat kan nog heel gezellig worden in de auto
Kowloon schreef:Gaat John sturen? Mag ik dan weten hoe laat jullie gaan, dan zorg ik dat mijn auto in de garage staat
dan is het nog veeel verstandiger om je auto in de garage te zetten
) dat Mos kreupel is geworden op de 1e dag/nacht van hun vakantie in Texel. Ik weet niet precies waardoor Mos kreupel is geworden. Weet jij dat, Val?
Ik kan volgens mij beter de trailer van Kim meenemen want dan kan iedereen mee!! We gaan dus weer flink geld uitgeven (ookal nemen we ons iedere keer voor dit niet te doen
) Wat gaan jullie kopen ?? Serada schreef:Zooh het gaat gezellig worden met het rondje paardenwinkels..Ik kan volgens mij beter de trailer van Kim meenemen want dan kan iedereen mee!! We gaan dus weer flink geld uitgeven (ookal nemen we ons iedere keer voor dit niet te doen
) Wat gaan jullie kopen ??
Binar schreef:Serada schreef:Zooh het gaat gezellig worden met het rondje paardenwinkels..Ik kan volgens mij beter de trailer van Kim meenemen want dan kan iedereen mee!! We gaan dus weer flink geld uitgeven (ookal nemen we ons iedere keer voor dit niet te doen
) Wat gaan jullie kopen ??
Ja leuk de trailer mee, mag ik Biz en Ko dan meenemen?? dan kan ik meteen alles op ze passen![]()
Eigelijk heb ik helemaal niets nodig, ik zie wel of ik nog wat leuks zie![]()
Wat heb jij voor leuke dingen nodig?
!!
Helemaal niet gunstig dus.... Kim is heel erg in de stress,
vooral omdat ze het liefst meteen foto's laat maken, maar aangezien ze aankomende vrijdag of zaterdag terugkomt en Steffi de 29ste komt laat ze haar ook nog even kijken en dan daarna eens kijken voor foto's.....
Klinkt wel heel ernstig.
Kan me heel goed voorstellen dat Kim nu in de stress zit.