Wiskunde en economie zijn beide 1.1 ofzo geschiedenis 1.6 voor geschiedenis kan dat fijn zijn omdat ik hem niet goed gemaakt heb, kan ook betekenen dat iedereen hem slecht gemaakt heeft dus dan zal ik het al helemaal niet goed hebben gedaan...
Ik weet nog wel hoe dat bij mij ging. Ik zat hier met een bol hoofd omdat ik net geopereerd was aan me kaken. Ze zouden tussen 5 en 6 bellen en dan eerst degene bellen die gezakt waren. Ging bij mij de telefoon om 5 voor 5!!!! Nou toen dacht ik dus: oke ik ben gezakt... Waren ze al eerdere begonnen met bellen! Ik was dus gewoon geslaagd....maarja dan schrik je wel enorm! Ging ik met me bolle hoofd naar buiten toe om blij te zijn!
niks van aantrekken gewoon dat telefoontje afwachten!
Jaaa ik weet nog goed hoe spannend dat was. De dag van de uitslag van het centraal examen was écht, nog steeds, de aller aller aller ergste dag van me leven! En ik kreeg de uitslag tussen 3 en 4.... als je dan niet gebeld was was je geslaagd. Dat was echt het alller ergste uur van me leven! en toen ik naar school ging om kwart over 4 (want ik dacht straks zijn ze wat vertraagd met bellen) geloofde ik nog niet dat ik geslaagd was. Ik was echt zoo bang dat ze me waren vergeten te bellen. En toen kreeg ik me cijferlijst in handen en ik kon wel JANKEN!!! gewoon omdat ik zooooo opgelucht was dat ik geslaagd was!
BAM 9.3 voor me herkansing techniek! Boek doorkijke heeft dus wel degelijk nut whahahahahahahahahaha! Het feit dat het gewoon de exact zelfde toets was maakte het natuurlijk ook wel makkelijker whahahahaha
nouja andere klasgenootje, met de grote mond en vader die in de bouw zit, dus die hier al zooooveeeel verstand van had (vond ze en riep ze) was me toch lang bezig met dr her! En dan nog een 7,6 duuuus was niet alleen maar dat t dezelfde toets was (Niks te nadelen van haar verder, maar als je dan zo n grote smoel hebt, maar het dan ook waar! )