Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuke foto, Anne!
)
Beterschap! 
Moest een groepsgesprek opnemen op video en dan een verantwoordingsverslag schrijven over hoe je de begeleiding hebt gedaan. In mijn hoofd zag het er echt heel erg stom uit maar toen ik het terug zag, viel het me reuze mee.
Ik doe het bijna elke dag op school. (Is nu minder erg hoor.)
bedenk me net dat we een paar jaar geleden een collega voor baardagaam hadden uitgemaakt; ik zweer je dat ie precies hetzelfde gezicht trok
Maar ik vind Falkor, ondanks dat de Falkor uit de film mannelijk is, een redelijk algemene naam. Dus het maakt niet uit of het een meisje of een jongetje is. Falkor heeft het in ieder geval naar haar/zijn zin in haar/zijn nieuwe huis en heeft net 5 grote krekels naar binnen gewerkt in dat kleine buikje. Hij/zij moet nu wel minstens twee keer zo zwaar zijn geworden.
Wat ik ook grappig vind is dat als de lampen uit zijn dat hij/zij dus ook echt helemaal in rust is. ALs je hem/haar aanraakt reageert hij/zij nauwelijks, terwijl dat wel anders is als de lampen aan zijn.

Een volwassen mannetje, wit met bruine spikkels, en een jonkie van een maand of 2, een kleine zwarte.
Vanmorgen was het trouwens wel eng glad zeg. Ik ben maar lopends naar de paarden gegaan om te voeren. Dat was een helse tocht. Was blij dat er af en toe bermen waren om in te lopen want het was haast niet te doen.
Heb er super zin in. Lang geleden dat ik een poes heb gehad.

Hielp hier goed. Ik wil wel fotootjes zien Maarie. Wanneer mag ik op kraamvisite komen? (ben volgende week nog vrij misschien leuk als Roger en ik een keertje 's avonds langskomen dan?)
Mijn zus, daar logeert hij nu nog even, is met hem naar de dierenarts gegaan. Hij heeft een griepprikje gehad en een antibioticakuurtje. Vanmorgen kreeg ik een sms dat hij alweer een stuk beter was. Hij gaat trouwens Mickey heten. Ben er nou al verliefd op.
Max ontkent het nog even. ik denk dat het wel goed gaat want de kat is waarschijnlijk even groot al Max momenteel. We laten ze maar meteen kennis maken en dan komt dat wel goed.