Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendeltje schreef:Ach gossie, arme Veer.
Had haar vanmiddag buiten staan en wilde haar net binnen halen toen Imre eraan kwam. Toen kon ze dus lekker blijven staan, bofkont.
Vanochtend proefjes geoefend met mn schoonzusje. Gelukkig krijgt ze het lezen steeds beter onder de knie, dus ik denk dat het wel goed gaat komen zondag.
Esther28 schreef:Wendeltje schreef:Ach gossie, arme Veer.
Had haar vanmiddag buiten staan en wilde haar net binnen halen toen Imre eraan kwam. Toen kon ze dus lekker blijven staan, bofkont.
Vanochtend proefjes geoefend met mn schoonzusje. Gelukkig krijgt ze het lezen steeds beter onder de knie, dus ik denk dat het wel goed gaat komen zondag.
Heerlijk voor dr, tis mooi weer dus dubbel genieten he....
Ja ik kan niet zondag anders had ik je met alle plezier voorgelezen hoor......
? Serada schreef:Ojee, dat gaat dus niet goed. Is het officieel?
Twinklebel schreef:Rachelll @ [MD] Rhinovirus , hier staat wat erover geschreven door de vorige eigenaar van het paard.......bekende van Esther dacht ik?
Jetta schreef:Respect!
Jetta schreef:Dank je voor je goed bedoelde inbraak, Anita.
Esther, ik weet niet wat jij preventief gaat voeren? Ik denk dat er weinig is, behalve:
Echinacea
Propolis
Calendula.
Zorg gewoon goed voor je paard, houdt hem/haar in de gaten wat betreft gedrag, daar zie je het meeste aan.