Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marjolein29 schreef:Weet iemand al hoe Noortje is gevaren tussen de golfballen?
Romana01 schreef:Kirsten_S schreef:kan je anders niet overleggen met de eigenaren want dan hebben zij dit probleem
ook wel denk ik!
Ik vind dat altijd een beetje moeilijk, zij hoort zich toch niet aantepassen voor ons..
, omdat ons zadel ook een beetje opgevuld moet worden, gaan we een dag afspreken om het tegelijk te doen
. Ik moet idd eens vragen of zij er ook last van heeft 
Liisette_ schreef:Hoi meiden,
Vandaag was het dan zover. Vanmorgen om 11.35 (6-5-11) heeft Sascha haar laatste adem uitgeblazen..
Ze is heel rustig en vredig gegaan. Ze kreeg eerst een prik dat ze ging slapen, uiteindelijk liep ze gewoon te snurken! Duurde ff voordat ze een ader konden vinden, maar voordat alle vloeistof was ingespoten was ze al weg. Geen gesnurk meer.. Dat ze zo snel is heengegaan bewijst maar dat ze echt op was (lichamelijk)..
Mijn moeder en mijn broer hebben haar weggebracht naar Amsterdam.. Ze werd vandaag nog gecremeerd.
Toen het gebeurt was, zei mijn moeder; kom groepsknuffel.. daarna liep ze ff weg.. en heb ik nog met mijn broer geknuffeld (nog nooit gebeurd..) Heb hem ook nooit zien huilen....
http://imageshack.us/photo/my-images/706/dsc0136ru.jpg/
Gisteren gemaakt, laatste keer op het surfstrandje..

Nu even genieten en over een uurtje of twee weer studeren.. 
Het was echt meeeega druk! We stonden eigenlijk met te weinig, dus het was echt rennen, vliegen, hollen, alles tegelijk doen. Om half 5 eindelijk eten ( ik had niet gelunched dus ik had maar super veel gedronken zodat m'n hongergevoel wegging ) nou ik kreeg amper een hap weg.. maar heb toch wat geprobeerd te eten, ik dacht moet toch wat eten anders ga ik straks echt neer..
dus dat is wel weer mooi om te horen

Kirsten_S schreef:skyline schreef:Nee , ik vind hem wel heel netjes lopen.
Ondanks dat het te diep loopt
Dat wel, alleen het heb zo'n raar huppeltje ondanks zijn
knie-acties..
.