Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovefi schreef:Hallo! Ik ben al een tijdje geen lesklant meer, maar sta wel met mijn eigen paard op chardon. Toen ik er nog reed, kon ik in de avondlessen samen met mijn vader in de les rijden, dus dit is zeker mogelijk. We hebben wat rustigere paarden voor wat bangere of rustigere klanten, maar ook hele leuk paarden waar je heerlijk op kunt rijden!
Mousetimor schreef:kan je eigenlijk daar ook naar buiten toe? en heb je er ook weidegang?
Fe_m_ke schreef:En is iedereen klaar voor vanavond!? Ik kom jullie gezellig aanmoedigen
Ik moet zeggen dat ik zelf blij ben dat ik niet mee doe, dat gestress is toch niet helemaal mijn ding!
@Joyce, vergeet je mijn mobiel+toebehorenen niet
DJoysDesignz schreef:Fe_m_ke schreef:En is iedereen klaar voor vanavond!? Ik kom jullie gezellig aanmoedigen
Ik moet zeggen dat ik zelf blij ben dat ik niet mee doe, dat gestress is toch niet helemaal mijn ding!
@Joyce, vergeet je mijn mobiel+toebehorenen niet
Nee zal het niet vergeten, oplader + hoesje + telefoon. Ik ben niet klaar voor vanavond Nico is niet vooruit te branden.
Citaat:Ja en zo'n usb-snoertje toch?
Heb je donderdag ook op Nico gereden?