Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!!!!!!!!! Ammenooitniet dat er ooit een Westernzadel aangeschaft gaat worden
!!!! Het zweet liep tussen m'n cap door, zo eng vond ik het (of eigenlijk: zo bang dat dat ding weg zou glijden
). Ik ben zo bang om weer op die manier te vallen, dat ik er voor mijn idee heel krampachtig op zat. Volgens Sanne zat ik helemaal te trillen, ha ha!
_sandra schreef:heb vast iets verkeerds gegeten, ben kots misselijk! bleeeeeh
. 
mntj schreef:mn bokt ziet er anders uit.
hoop dat t maandag een beetje knap weer is.
wil eigenlijk wel ff buitenrijden.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:heb vast iets verkeerds gegeten, ben kots misselijk! bleeeeeh
Hmmm...dat hadden wij gisteravond, hebben na het eten overgegeven. Dachten ook iets verkeerds te hebben gegeten. Misschien toch een of ander virusje??? Vandaag had ik nog een rare maag, maar Erik niet. Verder geen last gehad. Hoop voor je dat het mee valt.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:heb vast iets verkeerds gegeten, ben kots misselijk! bleeeeeh
Hmmm...dat hadden wij gisteravondt, hebben na het eten overgegeven. Dachten ook iets verkeerds te hebben gegeten. Misschien toch een of ander virusje??? Vandaag had ik nog een rare maag, maar Erik niet. Verder geen last gehad. Hoop voor je dat het mee valt.
meelen schreef:Hm, wel raar.
Gaat het nu weer met de schatjes?
. Nu maar hopen dat het vandaag beter gaat, we gaan vanavond bij m'n ouders gourmetten. LIQUITA schreef:Heej San, heb je dit gelezen [VN] Bekende trailers van Ifor Williams last van schimmelgroei