Iriis_ schreef:okee jaaa, maar eigenlijk moet eerst Phil hoor! in het groen of wit
Witt

maar dan moet jij der vlechten hoor, op de een of andere manier gaat ie aan het einde niet goed en dan gaat dat los..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:okee jaaa, maar eigenlijk moet eerst Phil hoor! in het groen of wit

Iriis_ schreef:maar ik geloof dat ik echt een sport-BH moet gaan kopen, want straks krijg ik nog hangtieten..

Jane_ schreef:Iriis_ schreef:okee jaaa, maar eigenlijk moet eerst Phil hoor! in het groen of wit
Witt
maar dan moet jij der vlechten hoor, op de een of andere manier gaat ie aan het einde niet goed en dan gaat dat los..

niet csi die andere!
Patriciavt schreef:Iriis_ schreef:maar ik geloof dat ik echt een sport-BH moet gaan kopen, want straks krijg ik nog hangtieten..
Dan zie je er net zo uit als ik
Maar die van mij worden binnekort weer helemaal netjes gemaakt
Iriis_ schreef:ik weet niet of ik het kan, maar ik wel het wel proberen
We kunnen ook rozen maken! dat lijkt me ook wel vet, iig orgineel want friezen hebben altijd een hengstenvlecht

Vlechten met naald en draad??
Jane_ schreef:
Verkleinen verkracht echt foto's
Patriciavt schreef:hey, als je boven de dubbel D prijkt en je wil ze laten verkleinen dan wordt het vergoed door de verzekering
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:ik weet niet of ik het kan, maar ik wel het wel proberen
We kunnen ook rozen maken! dat lijkt me ook wel vet, iig orgineel want friezen hebben altijd een hengstenvlecht
Oehh jaa rozenn
Kan dat wel dan?
Patriciavt schreef:RozetjesVlechten met naald en draad??
Of een ander bekent dressuur paard
Annie_ schreef:Wauwwie echt mooi janie![]()
Wie is het bruine paard :p
Snel fotos maken van jassiee

Iriis_ schreef:We kunnen het altijd proberen

Flevolander schreef:Dan krijg je wel hele dikke knotters met Phin dr manen gok ik
Iriis_ schreef:Patriciavt schreef:hey, als je boven de dubbel D prijkt en je wil ze laten verkleinen dan wordt het vergoed door de verzekering
Echt?! maar daar kom jij toch niet boven?!
Patriciavt schreef:Ik zit op een dikke E soms zelfs een F

Iriis_ schreef:Flevolander schreef:Dan krijg je wel hele dikke knotters met Phin dr manen gok ik
Jaa lijkt me juist een uitdaging!
Ik vind knotten maken met lange manen veeeel makkelijker dan met die sprietjes die Valentino nu heeft

XxNimezxX schreef:Als je met naald en draad doet worden de knotten sowiezo wat dunner.. maar het blijkt wel moeilijk te zijn als je het nog nooit gedaan hebt
XxNimezxX schreef:
http://i465.photobucket.com/albums/rr17 ... s085-1.jpg
http://i465.photobucket.com/albums/rr17 ... s026-1.jpg
niet heel mooi, maarja ik begin net