Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Ik ben geselecteerd voor een woning!! Eindelijk DE brief binnen gekregen!
Ik moet maandag langs het gemeentehuis. Even een bewijs halen dat ik mijn hele leven in Baarn woon en een kopie van mn salarisstrook en identiteitskaart opsturen of langsbrengen. Binnen 14 dagen hoor ik dan of ik erin mag.
Lijkt mij super want het is 1 straat verder dan dat ik werk. 2 slaapkamers en een woonkamer. Niet heel groot, maar wel groot genoeg!

Was leuk he Mandy?!
Was gezellig, maar vooral grappig!
AnnemiekvM schreef:Citaat:Ik ben geselecteerd voor een woning!! Eindelijk DE brief binnen gekregen!
Ik moet maandag langs het gemeentehuis. Even een bewijs halen dat ik mijn hele leven in Baarn woon en een kopie van mn salarisstrook en identiteitskaart opsturen of langsbrengen. Binnen 14 dagen hoor ik dan of ik erin mag.
Lijkt mij super want het is 1 straat verder dan dat ik werk. 2 slaapkamers en een woonkamer. Niet heel groot, maar wel groot genoeg!

..we hebben ook heel hoog gesproken (voor mijn doen
) was iets van 90 centimeter..en we hebben super hard over het strand en in het bos gecrost (of hoe je dat ook schrijft) het was gewoon echt super leuk!!
ik wil er echt weer een keer heen!! het was echt super!!
heb ik iets gemist?
Heb je foto's?

ik zal wel zeggen als ze erop staan!!
Ben benieuwd naar een foto van die Fjord waar je op reed!