Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 
LIQUITA schreef:
xan schreef:LIQUITA schreef:
Zitten jullie bij Veldt vanavond ????

xan schreef:LIQUITA schreef:
Zitten jullie bij Veldt vanavond ????
smuidra schreef:LIQUITA schreef:
Ik ben er niet. m'n kleinzoon ligt in het ziekenhuis en we krijgen de rest van de fam. hier om te eten.
Blijf thuis voetballen kijken......

LIQUITA schreef:Hahaha Xan, hij is leuk.

LIQUITA schreef:

xan schreef:winnitou schreef:of je zoekt uit de catalogus uit en dan neem ik het voor je mee. Er kan aardig wat in mijn auto en ik vind het altijd wel leuk om even heen te gaan.
Ha, je bent er weer.
Ik heb digitaal zo'n nwe catalogus aangevraagd, maar nog niet binnengekregen.
Nog ff wachten dus. Maar zou het zoveel duurder zijn dan bij de Tijdgeest of 't Twiske ??
.

). Flinke infectie zeker? 

meelen schreef:Goh, wat raar he Smui. Was het een e.o.a. infectie? En dan ook nog aan het infuus. Gelukkig gaat het nu wat beter. Het is altijd naar zo'n klein kindje in het ziekenhuis.
Maar hij blijft er vrolijk en opgewekt bij. Ik kan jammer genoeg met m'n PC nog geen fotos laten zien. Komt misschien nog.

2 - 0 !!!!!

.
smuidra schreef:meelen schreef:Goh, wat raar he Smui. Was het een e.o.a. infectie? En dan ook nog aan het infuus. Gelukkig gaat het nu wat beter. Het is altijd naar zo'n klein kindje in het ziekenhuis.
Ja heel vervelend.![]()
![]()
Maar hij blijft er vrolijk en opgewekt bij. Ik kan jammer genoeg met m'n PC nog geen fotos laten zien. Komt misschien nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet vrijdag nog naar de oogarts. Die vroeg of hij dubbel zag. Maar weet zo'n kind veel. Wat is dubbel zien?????![]()
![]()
![]()
![]()
Z'n oor moet ook nog doorgeprikt want hij is doof aan één oor. Maar alles komt weer goed.![]()
![]()
![]()
.