Car wat bedoel je met 1 per 4 jaar? die van mij is per 1 juli, 3 jaar overleden op het land ( maar weet niet of jij er toen al was ) denk het niet? er zijn er al veel overleden in de tijd dat ik bij 't einde sta, waaronder die van mezelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uprica schreef:Och jeetje wat een verhaal zeg! nou echt hopen dat ze er doorheen komt hoor! we kunnen er niet weer een missen.
Car wat bedoel je met 1 per 4 jaar? die van mij is per 1 juli, 3 jaar overleden op het land ( maar weet niet of jij er toen al was ) denk het niet? er zijn er al veel overleden in de tijd dat ik bij 't einde sta, waaronder die van mezelf

ERRUGGG
Dat red ik niet
Noesie schreef:Moet even rechtzetten dat alleen Diaan mee was geweest met Caar..
Weet nog geen nieuws, maar geen nieuws is nog altijd goed nieuws van Orenia.. Maar de 72 uur zijn nog lang niet voorbij...
loveseben schreef:Noesie schreef:Moet even rechtzetten dat alleen Diaan mee was geweest met Caar..
Weet nog geen nieuws, maar geen nieuws is nog altijd goed nieuws van Orenia.. Maar de 72 uur zijn nog lang niet voorbij...
ik wou net zeggen![]()
zou eerst mee gaan anders moest caar alleen
maar diaantje heeft geregeld dat ze mee kon, dus was niet nodig
en idd, petje af voor diaan voor de goede steun
is toch niet niks om dat allemaal zo te zien en mee te maken
mijn duimen draaien overuren...