winnitou schreef:benookduiker schreef:Help we verzuipen
Waar is dat, lijkt Hawaii wel? Heb ik ook foto's van
Ik dacht meer aan zo'n schilderij bij de Chinees, hihihihi (ook zo lekker nep)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:benookduiker schreef:Help we verzuipen
Waar is dat, lijkt Hawaii wel? Heb ik ook foto's van
ATE schreef:winnitou schreef:Wat een leuk beest die Boyd.
en erg lief hij deed het super in de les
xan schreef:Hoe is het met de paardjes in het natte land ????
Het ging vanavond zo tekeer, dat hier de stoppen doorsloegen !
En ik zit hemelsbreed zo'n 2 km bij Veldt vandaan !!!
Arme paarden.

winnitou schreef:Meelen, hebben wij nog contact over zaterdag, stuur me anders even een pb met je telefoonnummer....dan bel ik je even (niet nu hoor)

meelen schreef:Chareno is trouwens de enige die ik niet ken (denk ik)
.
.
. MIjn voorkeur gaat uit naar de 2e groep van 27 sept. t/m 30 sept. LIQUITA schreef:Ik kijk Erik maar even lief aan om te vragen of hij me zaterdag wilt brengen en halen![]()
.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
@winnitou: Ik heb het idd gehoord dat er 2 kampen komen. Je mag zelf je voorkeur aangeven, maar als blijkt dat er teveel mensen in het zelfde weekend willen, gaan zij (wie weet ik niet) de groep splitsen. MIjn voorkeur gaat uit naar de 2e groep van 27 sept. t/m 30 sept.
LIQUITA schreef:Ik kijk Erik maar even lief aan om te vragen of hij me zaterdag wilt brengen en halen![]()
.
@winnitou: Ik heb het idd gehoord dat er 2 kampen komen. Je mag zelf je voorkeur aangeven, maar als blijkt dat er teveel mensen in het zelfde weekend willen, gaan zij (wie weet ik niet) de groep splitsen. MIjn voorkeur gaat uit naar de 2e groep van 27 sept. t/m 30 sept.

LIQUITA schreef:Ik kijk Erik maar even lief aan om te vragen of hij me zaterdag wilt brengen en halen![]()
.

winnitou schreef:ATE schreef:
en erg lief hij deed het super in de les
Angsthaas, had je de kans om te springen doe je het niet........en je heb nog wel een super paard onder je kont
natuur5D schreef:Goedemorgen allemaal. ik ga zo een nieuwe poging doen om Nelson van het land af te krijgen. dat is gister niet gelukt. bij de eerste stap zat ik al vacuum gezogen in de prut en maandag was ik al met me snuffert midden in in die zelfde prut gevallen. het leek wel of ik een dikke laag boetsseerklei op me had.
Ik had nu wel de tijd om naar ATE op Boyd te kijken. Nou ATE je mag dan wel zeggen dat je niet veel durft op een paard, maar je stapte toch zo maar op en meteen in galop ook. ik vind het stoer.
xan schreef:Ik tel even voor het weekend van 27 sept. t/m 30 sept:
Winnitou, Ate, Liquita, Xan .....
En ik vul nog even in: Natuur5D en Tytje.
Wie nog meer ????????? Sandra met Boyd waarschijnlijk ook.
Dit moet toch te regelen zijn nietwaar.
Wie kan er lief naar Grardus kijken ???????
xan schreef:Ik tel even voor het weekend van 27 sept. t/m 30 sept:
ATE schreef:xan schreef:Ik tel even voor het weekend van 27 sept. t/m 30 sept:
rik de man van sandra ellis en man marcel en vrouw erik man van liquita coen en sandra
LIQUITA schreef:ff kijken doet het gewoon bij mijATE schreef:
rik de man van sandra ellis en man marcel en vrouw erik man van liquita coen en sandra
Je hebt PB!!!
Enneh...vraagje: Kan jij MSN openen? Ikke namelijk niet!
ATE schreef:ff kijken doet het gewoon bij mij
.