Is best wel grappig.
Maar moeten jullie het zelf bedenken? Dat is namelijk een van de ergste delen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Begin is moeilijk.
Dus tot en met december. Vanaf januari ben ik er niet meer.
Ben wel van plan vaak te komen
Hoop wel dat ik de laatste 2 lessen op Marius zit, maarja dat weet je nooit
xManon_ schreef:Wel fijn dat er wel een klik is tussen die mensen en Merlin, maar het blijft wel heel erg moeilijk natuurlijk. Maar dit heb je liever, dan mensen die hem voor hun dochter kopen, omdat ze stinkrijk zijn, en dat dat kind er niks mee doet en hij staat weg te rotten in zn stalletje.
Jantine, je beseft wel dat dat paarden zijn die te koop staan he.En ik denk dat Astrid Ulrieke graag houdt.
![]()
Denise, ik vroeg me af of wij eigenlijk binnenkort aan de beurt zijn om te springen? Vorige keer ging de half 4 les de week na de half 1 les springen. Want toen ging Roos net over en sprong ze twee weken achter elkaar.En zij hebben afgelopen zaterdag gesprongen..

_Rijkie_ schreef:![]()
![]()
Hoeveel pech kan een paard (en een mens) hebben... ik heb welgeteld anderhalve maand kunnen rijden en nu heeft Romina weer last van haar bronchitus![]()
Hoop dat ik haar morgen nog naar Bodegraven kan brengen.
Het is ons echt niet gegund
stond ze ineens weer te hoesten ofzo?
Talida schreef:Oh nee he dat meen je niet, wat een dikke k**zooi!stond ze ineens weer te hoesten ofzo?
sterkte en hoop dat ze snel ervan af is!

Jantine_ schreef:Goedemorgen