en zoveel vraag ik niet van der alleen of ze normaal nagevelijk wil lopen meer niet...maar dat is blijkbaar errug moeilijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en zoveel vraag ik niet van der alleen of ze normaal nagevelijk wil lopen meer niet...maar dat is blijkbaar errug moeilijk
vera23 schreef:nou ze doet echt alles om maar niks te hoeven doen snappie...en zoveel vraag ik niet van der alleen of ze normaal nagevelijk wil lopen meer niet...maar dat is blijkbaar errug moeilijk
vera23 schreef:haha ja ukaat was vorig jaar ook braver als dat ze nu is....wacht maar tot dat ze in der pubertijd komt
AnitaJoeri schreef:ga maar op joepi rijden haha die is nooit uit de pubertijd gekomen,vooral in de bak is het leuk
En Zeurlie natuurlijk liep ze gister lekker los ze had toch in mijn trailler gestaan en jij rijd wat harder tegenwoordig ,dusssssss lekker losgeschut haha
Het zit geloof ik in de lucht, andere collega's hebben er ook beetje last van
AnitaJoeri schreef:haha wat gek nou ik zie het morgen wel moet ik Heli naar Scheveningen brengen.Zo ik ga zo ff de wekelijkse boodschappen doen en dan ga ik ff naar stal.Denk dat ik maar ga dressuren,het zal buiten ook wel allemaal verzopen zijn
AnitaJoeri schreef:haha wat gek nou ik zie het morgen wel moet ik Heli naar Scheveningen brengen.Zo ik ga zo ff de wekelijkse boodschappen doen en dan ga ik ff naar stal.Denk dat ik maar ga dressuren,het zal buiten ook wel allemaal verzopen zijn
jarno schreef:ik kom vanmiddag als het goed is nee ik weet het zeker.
merel gaat vernaan doen maar ze heeft nog geen sleutel dus die moet ik afgooien.
oja lorre is vandaag jarig effe smsje sturen pff die verjaardagen ook altijd.
gr shir
Binar schreef:jarno schreef:ik kom vanmiddag als het goed is nee ik weet het zeker.
merel gaat vernaan doen maar ze heeft nog geen sleutel dus die moet ik afgooien.
oja lorre is vandaag jarig effe smsje sturen pff die verjaardagen ook altijd.
gr shir
Vandaag?? ik dacht dat ze morgen jarig was??? of heb ik het nu fout??
AnitaJoeri schreef:Nou Nous ik ben net mijn bedje pas uit,had gisteravond visite was dus een beetje laat geworden,ik ga nu toch echt ff boodschappen doen doei
AnitaJoeri schreef:Nou Nous ik ben net mijn bedje pas uit,had gisteravond visite was dus een beetje laat geworden,ik ga nu toch echt ff boodschappen doen doei
Nou ja missch morgen beetje uitslapen, maar meestal ben ik op vrije dag vroeg wakker
vera23 schreef:kan je voor mij geen doosje zwarte stiekies mee nemen nous
vera23 schreef:nee in doosje zijn ze fijner hihi...is 3,50 geloof ik
zeg ik gewoon dat de zwarte op waren hihi
vera23 schreef:hahaha ja rose leuk...ben benieuwd wat voor cijfer ik dan voor de verzorging krijg hahahah....
ik ben weer aan het "werk"
vera23 schreef:shir ga jij ook zondag mee eigenlijk