Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sjorsie schreef:@ Dabo: Abel komt naar Taams toe en Wesco gaat naar de broer van meneer Taams, zeker gezellie

ShirleyA schreef:Geef Zirano maar n knuffel van Thimo en mij Mar, als je morgen bij m bent.
Ik ga nu X factor kijken: altijd leuk! En daarna undercoverlover...
Ik lig soms echt dubbel om die kneuzen hahahaha
Maar aangezien er gister aardig met punten gesmeten is, gaat dat mij nu helaas niet meer lukken.

Vruchtbaar weekendje
Zirano schreef:Gelukkig was alles goed vandaag met hem.En zoals Emmeloord al vertelde kijk maar eens een jaartje verder dan zul je zien ho groot en mooi hij geworden is.Dus 2007(toch Brenda) wordt zijn jaar dan staat hij nog even op vacantie en dan in de zomer weer bij Taams en dan september volgend jaar met hem aan de slag.
Zirano schreef:Brenda hoe is met jouw oma??Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar punten.Vergeet niet jouw paard ook lekker te belonen want de punten komen ook door hem of haar.
Dabo schreef:Ik merkte het wel net Marjan, dat die plek HEEL gevoelig is!! Toen ik zachtje mijn hand over haar lijf heen liet gaan, kwam ik op die plek, en ze deed een stap opzij. Weg van mijnhand dus!
Ze deed niet lelijk naar mij hoor, maar liet wel merken dat het pijnlijk was.
Ik heb wel een zachte borstel, maar geen traumeel gel nee.. Wil ik wel van je proberen, graag!
Ik ga 2x daags stappen, nouja, ik stap dan overdag met haar, en Irmgard wil haar dan wel s'avonds in de molen zetten, en dan mag ze daarna ook nog wel ff los met Raisa
sjorsie schreef:@ Dabo: Abel komt naar Taams toe en Wesco gaat naar de broer van meneer Taams, zeker gezellie
Azzaro schreef:He bren lekker dat je moeder gaat koken voor haar!
Hier mijn filmpje van het er vandoor gaan van Larm kunnen jullie even lachen
http://s88.photobucket.com/albums/k166/ ... 18-113.flv
eerst stuk middenstap dan draaf ik aan wordt het beeld 3 sec slecht maar daarna gaat willie hoor
danifur schreef:@Zirano; Fijn dat het goed gaat met Zirano! IK ga ook duimen voor jullie hoor.
@Sjorsie: gezellig zeg dat je nu al zo snel komt
@Ellen; traumeel werkt super! Ik heb het 2 jaar geleden meen ik op mijn enkel gesmeerd gekregen toen ik van een jong paard (zadelmak maken) was gevallen. Hij had op mijn knie en enkel gestaan, en toen ze dat op mijn enkel hadden gedaan is het nooit dik of blauw geworden! Leuke foto's hoor!
Mayo; jij nogmaals gefeli met je winst!
Ik ben ook weer dik tevreden! Mijn topper heeft super goed gelopen, en super zijn best gedaan.
Resultaat: 2 keer 1e met 2 winst!
:D super gedaan howr!
Ik zal Irmgard dan wel ff smssen, dat jij met haar gaat stappen, dan weet ze dat. SUPER, thnxx! 

Je ging best hard opeens
Gelukkig toch nog goed voor winst

pascha7 schreef:sjorsie schreef:@ Dabo: Abel komt naar Taams toe en Wesco gaat naar de broer van meneer Taams, zeker gezellie
weet jij hoe groot die stal is waar ze in staan met ze allen