stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:18

OK ellen ik ga eerst even naar Emmeloord en dan bel ik je even op.Gezellig Sjorsie wanneer kom je??

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:33

Ik ga lekker Bones kijken en daarna mijn bed in.Morgenvroeg weer weervrouwtje en daarna Emmeloord.Welterusten allemaal

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:33

Is goed Marjan, dan hoor ik het wel. Ik ben wel altijd een half uur onderweg hoor! Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:35

@Zirano; Fijn dat het goed gaat met Zirano! IK ga ook duimen voor jullie hoor.

@Sjorsie: gezellig zeg dat je nu al zo snel komt Haha!

@Ellen; traumeel werkt super! Ik heb het 2 jaar geleden meen ik op mijn enkel gesmeerd gekregen toen ik van een jong paard (zadelmak maken) was gevallen. Hij had op mijn knie en enkel gestaan, en toen ze dat op mijn enkel hadden gedaan is het nooit dik of blauw geworden! Leuke foto's hoor!

Mayo; jij nogmaals gefeli met je winst!

Ik ben ook weer dik tevreden! Mijn topper heeft super goed gelopen, en super zijn best gedaan.
Resultaat: 2 keer 1e met 2 winst! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:39

sjorsie schreef:
@ Dabo: Abel komt naar Taams toe en Wesco gaat naar de broer van meneer Taams, zeker gezellie Lachen

Wesco? dat is een hele dure design prullebak..... Je moet kijken of ze je willen sponseren hahah. Is je paardje ook zo mooi?
Ben benieuwd naar jullie. Gezellig.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:41

Geef Zirano maar n knuffel van Thimo en mij Mar, als je morgen bij m bent.

Ik ga nu X factor kijken: altijd leuk! En daarna undercoverlover...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:43

Oh, dus het helpt ook tegen spierpijn bij mensen? Dan is het wel wat voor mij ook! hahhaha Haha! Haha!

Was jij ook op San gestart dan Daan? super hoor! Gefeliciteerd met je punten! Haha! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:44

ShirleyA schreef:
Geef Zirano maar n knuffel van Thimo en mij Mar, als je morgen bij m bent.

Ik ga nu X factor kijken: altijd leuk! En daarna undercoverlover...

Jaaaah Xfactor!! GE-WEL-DIG programma!! zooooo leuk! Haha! Haha! Ik lig soms echt dubbel om die kneuzen hahahaha

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:03

Ja, ik was ook op San gestart. Ik wilde sowieso voordat ik aan de andere paarden begin eerst mijn eigen paardjes weer lekker voor mezelf hebben, maar met Omar was dat ff anders nu omdat ik wilde gaan voor de 1e plek in t clubkampioenschap! Haha! Maar aangezien er gister aardig met punten gesmeten is, gaat dat mij nu helaas niet meer lukken. Verdrietig
Maar ook dat geeft niet aangezien ik in 4 wedstrijden toch al 9 winstpunten bij elkaar heb gereden! Haha!

Dus Annemieke mag best trots zijn op haar slimme paardje Tong uitsteken

Nu ga ik me verder eerst weer ff lekker op San en Fury concentreren Haha!

X-factor is inderdaad heel leuk! Ik ga ook nog even tv kijken, want heb het gister niet gezien, en daarna ga ik slapen.

Willemijn: jij ook nog gefeli met je Winstpunten!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:13

Ik ben super trots op Omar en op jou, jullie zijn mijn 2 kanjers Tong uitsteken OK dan! Vandaag weer 2 winstpunten met je toppertje San! Nogmaals gefeliciteerd! Bijna Z zeg Wow! Vruchtbaar weekendje Haha!

Heb net lekker gedouched en nu nog even Bones kijken. Morgen helaas weer werken Verdrietig

Mar heel veel succes morgen en hoop dat je goed nieuws krijgt en Zirano gauw naar huis mag!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:25

Zirano schreef:
Gelukkig was alles goed vandaag met hem.En zoals Emmeloord al vertelde kijk maar eens een jaartje verder dan zul je zien ho groot en mooi hij geworden is.Dus 2007(toch Brenda) wordt zijn jaar dan staat hij nog even op vacantie en dan in de zomer weer bij Taams en dan september volgend jaar met hem aan de slag.

ja 2007 wordt ons jaar Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:27

Zirano schreef:
Brenda hoe is met jouw oma??Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar punten.Vergeet niet jouw paard ook lekker te belonen want de punten komen ook door hem of haar. Go jij! Go jij!

ja ze heb goeie momenten en hele slechten, maar ze eet teminste weer.
want me moeder en me opa hebben met de zusters gesproken en afgesproken dat me moeder kookt voor me oma want me oma vindt het eten daar niet lekker (is ook niet lekker daar heb ze gelijk in) dus me moeder staat sochtend om 9uut tekoken om om 12 uur me oma dr eten tebrengen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:31

Dabo schreef:
Ik merkte het wel net Marjan, dat die plek HEEL gevoelig is!! Toen ik zachtje mijn hand over haar lijf heen liet gaan, kwam ik op die plek, en ze deed een stap opzij. Weg van mijnhand dus!
Ze deed niet lelijk naar mij hoor, maar liet wel merken dat het pijnlijk was.
Ik heb wel een zachte borstel, maar geen traumeel gel nee.. Wil ik wel van je proberen, graag!
Ik ga 2x daags stappen, nouja, ik stap dan overdag met haar, en Irmgard wil haar dan wel s'avonds in de molen zetten, en dan mag ze daarna ook nog wel ff los met Raisa Haha!

zet dr nou niet in die molen want als ze daarin valt ben je verder van huis. ik kan haar anders wel aan de hand stappen want recht uit is beter als steeds in een bocht telopen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:32

He bren lekker dat je moeder gaat koken voor haar!

Hier mijn filmpje van het er vandoor gaan van Larm kunnen jullie even lachen
http://s88.photobucket.com/albums/k166/ ... 18-113.flv

eerst stuk middenstap dan draaf ik aan wordt het beeld 3 sec slecht maar daarna gaat willie hoor Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:33

sjorsie schreef:
@ Dabo: Abel komt naar Taams toe en Wesco gaat naar de broer van meneer Taams, zeker gezellie Lachen

weet jij hoe groot die stal is waar ze in staan met ze allen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:37

Azzaro schreef:
He bren lekker dat je moeder gaat koken voor haar!

Hier mijn filmpje van het er vandoor gaan van Larm kunnen jullie even lachen
http://s88.photobucket.com/albums/k166/ ... 18-113.flv

eerst stuk middenstap dan draaf ik aan wordt het beeld 3 sec slecht maar daarna gaat willie hoor Haha!

hahahaha die larm is snel dat maak je ook nou gauw mee Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:48

danifur schreef:
@Zirano; Fijn dat het goed gaat met Zirano! IK ga ook duimen voor jullie hoor.

@Sjorsie: gezellig zeg dat je nu al zo snel komt Haha!

@Ellen; traumeel werkt super! Ik heb het 2 jaar geleden meen ik op mijn enkel gesmeerd gekregen toen ik van een jong paard (zadelmak maken) was gevallen. Hij had op mijn knie en enkel gestaan, en toen ze dat op mijn enkel hadden gedaan is het nooit dik of blauw geworden! Leuke foto's hoor!

Mayo; jij nogmaals gefeli met je winst!

Ik ben ook weer dik tevreden! Mijn topper heeft super goed gelopen, en super zijn best gedaan.
Resultaat: 2 keer 1e met 2 winst! Haha!

jij ook natuurlijk nog gefeliciteerd met je winstpunten Haha!:D super gedaan howr!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:57

Lief van je Brenda.... Echt super als je dat wil doen. Ga je gewoon ff lekker met Bell stappen, en dan mag ze bij Raisa in de paddock hoor Haha! Ik zal Irmgard dan wel ff smssen, dat jij met haar gaat stappen, dan weet ze dat. SUPER, thnxx! Haha!

Wowie Willie!! wat een spurt nam Larmy! hahahhaha Zou een 'Bella-actie' kunnen zijn! hahahahhaha geweldig! En dan toch nog super punten? Knipoog Haha!

Er liep ook een dravertje mee vanmorgen, Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die het gedaan heeft. Oh, punten komen toch ook online te staan? Of niet? Op de site van de RV?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:13

Jij ook nog gefeliciteerd Mayo en je mams ook Haha!

Hahaha ik zag je gaan gisteravond Willie *LOL* Je ging best hard opeens Haha! Gelukkig toch nog goed voor winst Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 02:01

truste allemaal.
ben een beetje laat maar kan voor de zoveelste keer niet slapen Boos!
ik ga maar aan de huisarts vragen voor slaappillen ofzo want ik kan niet ik slaap komen door de dingen die om me heen nu allemaal gebeuren Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 05:41

Welterusten Brenda,ik zal je vanmorgen niet wakker bellen.Ellen jij ook blijvenbewegen hoor.Wat een doerak is die Larmy,heeeel snel zeg.

Hier dan de temperatuur van vandaag het is een koude gure dag vandaag en de temperatuur was vanmorgen 5 graden(voelde stukken kouder aan door de wind)gelukkig is het droog dus kun je je overal tegen kleden.
Diegene die vandaag buiten gaan rijden Pas op voor vliegende paarden want dat horen we veel te veel de laatste tijd en het moet geen nieuwe trent worden.
Mensen werk ze probeer er wat van te maken want het is weer maandag.Ik ga nu nog eventjes een uurtje mijn bed in en dan straks weer naar Emmeloord.
tot later

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 07:38

pascha7 schreef:
sjorsie schreef:

weet jij hoe groot die stal is waar ze in staan met ze allen

Bren, laat iedereen zelf beslissen wat hij/zij wil...

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 08:38

@ Azzaro: zo dat ging lekker hard zeg, niemand kan zeggen dat ie niet voorwaarts was hihi

@ Pascha: ja die zijn 7*7 dat gaat best met 4 veulens, veulens meppen niet naar elkaar, als jaarling zou het wel een probleem worden en het is alleen voor de winter zodra het beter weer wordt gaan ze naar buiten. Waar hij nu staat is de stal even groot en dat gaat ook prima.

@ ShirleyA: misschien doe ik dat wel Wesco is ook een trailermerk Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:19

Morning Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:20

Volgens mij vraagt Bren het omdat ze zelf twijfelt of ze Bo daar wel wil zetten omdat er steeds meer veulens bijkomen Verward