Het weer viel ook mee, pas op de terugweg is het begonnen met regenen.
Marjolein super bedankt voor 't meegaan.
Hier enkele foto's: (op m'n hyves staan ook nog enkele filmpjes, maar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Heb net even met mijn vader gebeld. Qua gedeclareerde DA kosten zitten we nu rond de 1700 euro. De afgelopen factuur was nagenoeg niets. volgens mij zijn ze de 8 spuiten met ontstekingsremmer vergeten![]()
De verzekering had het over een second opinion, maar de enige goede kliniek wat betreft ruggen is naar mijn idee Bodegraven. De Lingehoeve (bodyscan) is ook een optie, maar dat is weer over de 1000 euro!
Zippo_M schreef:Ja 't was superZeker voor herhaling vatbaar
![]()
Het weer viel ook mee, pas op de terugweg is het begonnen met regenen.
Marjolein super bedankt voor 't meegaan.
Hier enkele foto's: (op m'n hyves staan ook nog enkele filmpjes, maar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen)
mo_van_dijk schreef:Heb net even met mijn vader gebeld. Qua gedeclareerde DA kosten zitten we nu rond de 1700 euro. De afgelopen factuur was nagenoeg niets. volgens mij zijn ze de 8 spuiten met ontstekingsremmer vergeten![]()
De verzekering had het over een second opinion, maar de enige goede kliniek wat betreft ruggen is naar mijn idee Bodegraven. De Lingehoeve (bodyscan) is ook een optie, maar dat is weer over de 1000 euro!
Anoniem schreef:Ik wist het niet maar goed ben ook niet echt super up to date
Vandaag zat Vincent écht niet lekkerik miste mn zadel gewoon al gelijk weer haha xD Maar ja straks even dekje in de was gooien en dan kan ik morgen wss wel rijden. Dit keer ga ik maar weer eens voor de grap mezelf in mn rijbroek hijsen. Wordt een projectje opzich geloof ik.
Wervelwind was flink aan het knarsen toen k op stal was lidaweet niet wat het is verder maargoed.
En yaay ik ben echt in een hele vrolijke bui vandaag want ik heb gelukkig een stageplek