Toen ik hoorde dat de jury soepel was besloot ik twee proeven te rijden, en dan de volgende keer niet.

Ik had 215 en 217 punten, maar het ging helemaal niet lekker, dus dat vind ik hele nette punten.

Mag nu dus naar de F8.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dinniej schreef:Ik heb pas ook weer een wedstrijd gereden. Of eigenlijk twee.
Toen ik hoorde dat de jury soepel was besloot ik twee proeven te rijden, en dan de volgende keer niet.
Ik had 215 en 217 punten, maar het ging helemaal niet lekker, dus dat vind ik hele nette punten.
Mag nu dus naar de F8.
Shalimar schreef:Ik ga volgende week vrijdag F9A rijden.
Vorige keer niet gehaald. (205)
En wij moeten vanaf de F8 3 pp's halen en vanaf de F12 4.
Gewiekst schreef:Dinniej schreef:Ik heb pas ook weer een wedstrijd gereden. Of eigenlijk twee.
Mag nu dus naar de F8.
slim van je en als je dan volgende keer hoort dat de jury streng is start je dan niet?
want op deze maniet krijg je dus het probleem dat je straks niet verder komt omdat je er dus eigenlijk niet echt aan toe bent
Welshponygek schreef:Hoop dat je hem gehaald hebt, Lampjerulez. Ik ga hem morgen rijden. Ben wel al een beetje zenuwachtig. Ik hoop dat het morgen meevalt. De vorige keer moest ik namelijk meer ontspannen van deze jury. Maar ik ga ervoor en zie wel waar het schip strandt.
Prrrr schreef:Gefeliciteerd!Wat een punten!
En nu maar op naar de F9