@helene_: ja eigenlijk wel... Mr eigenlijk vind ik het leuker om zo gwn die echte VOOR EN NA te zien... die andere foto's horen daar dan niet echt bij, vind ik...
Goed kheb ze vandaag wel nie echt gezien. Ma dinsdag reed ze tijdens mijn les mee bij de pony's en tschijnt dat te erg weg, dat de ruiter zat te trekken en khad zateradg nog zo netjes zitten oefenen op voorwaarts- neerwaarts en tlukte goed. Zitten ze 2-3 dagen erna alweer in te trekken en te doen zo ergerlijk moestek geld hebben he,dan ik koop alle manege paarden over
Alison heeft zo ooit eens foto's vna jantje en sky getrokken, ze staan op de hof ter ede site mr voor helene_ ( kweet nie aje da ké leuk vindt om te zien ) ga k er ier eens enkele zetten
tjah das tnadeel aan een manege! da hadk ook met apache... Kprobeerde haar zo goed mogelijk te rijden en 2u later kruipt er zo'n kind op die benen zit te geven en terwijl zit te trekken en te doen echt nie normaal ..mja tleven is hard hé
Int begin wel, maja is nu braaf geworden enzo, dus zetten ze er al kleine kindjes op. Vroeger reed ik er elke les mee, maja nu rijdt ze mee bij de pony's en heb ik geen kans meer, enkel deze zaterdag dan blij dak was
Ja, jantje rijdt netjes ist een op-en-top dressuur ruiter en dressuurpaard? tpaard loopt sjiek, alleen mijn type paard niet ie zie ter groot uit ook. Heef mij maar een klein volbloed crosspaardje
haha, helene ik heb net hetzelfde met apache.. toen ze een beetje braaf werd zetten ze er direct andre kinders op en zo istie echt hard geworden in z'n mond.. soms magk der nog es op rijden , vorige week mochtk er na 2 maanden weer es mee rijden , en kvoel et verschil echt heel goed majah nix aan te doen éh