Groen.
Wie doet trouwens wedstrijd mee volgende week?
Ik wel & nee, geen idee op wie.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En dat ik weer ontspannen ben

maaitjuh schreef:Mwuuhh.
Groen.
Wie doet trouwens wedstrijd mee volgende week?
Ik wel & nee, geen idee op wie.
Roze, groen, die hebben lef! Ik doe misschien wel mee, eerst maar even kijken hoe het vandaag enzo gaat. 
fioontje schreef:poelenburg is een slechte manege, (vind ik) je hebt veel te veel regels, je mag niet eens eigen snoepjes meenemen om ze aan ze te geven, neem nou bijv. manege de hoef in egmond daar mag je alles manege de hoef is echt geweldig!
Poel is hartstikke goed, en die regels zijn er echt niet zomaar. Poel is de enige manege die ik ken waarbij de paarden en pony's echt goed verzorgt worden enz. 
K vind t vet lief dat dat mag!!!!! *en dat wilde k even kwijt*
(hoewel ik jouw reactie wel aardig vind kloppen maai!)
EN roze&groen haar?? Das wel opvallend
Oeewww moooiiii, k ben benieuwd
fioontje schreef:poelenburg is een slechte manege, (vind ik) je hebt veel te veel regels, je mag niet eens eigen snoepjes meenemen om ze aan ze te geven, neem nou bijv. manege de hoef in egmond daar mag je alles manege de hoef is echt geweldig!
luxket schreef:fioontje schreef:poelenburg is een slechte manege, (vind ik) je hebt veel te veel regels, je mag niet eens eigen snoepjes meenemen om ze aan ze te geven, neem nou bijv. manege de hoef in egmond daar mag je alles manege de hoef is echt geweldig!
WIE BEN JIJ OMDAT TE ZEGGEN
En als er een paar mensen in de stemming zijn om lekker te fokken gaan we erop in. Maar meestal helpt negeren het beste. Dan krijgen ze de aandacht die ze blijkbaar erg graag willen n.l. niet

luxket schreef:hahaha laat me lekker madelief en die ander.... vond ik ff leuk...
Heb een top tijd gehad, ga jullie allemaal missen als ik maandag weer naar school ben
Maar zoals het een echte stooktrol betaamd is ze al los pleitos! Vermoed dat je daar niet veel meer van hoort.