Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:09

@ LIQUITA: zijn er ook foto's gemaakt Lachen ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:46

Yinari schreef:
Oooh, was het Mariska! Ja, het was allemaal niet zo leesbaar hoor (suf zeg).
En het gaat om de lol, vind ik ook!! Wat kan je nou gebeuren??

Iedereen kijkt zo naar je... Bloos

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:47

Hackie schreef:
@ LIQUITA: zijn er ook foto's gemaakt Lachen ?

Er zijn wel foto's gemaakt, maar niet door mij. Mooie en goede foto's maken in de binnenbak lukt bijna niet s'avonds. Ze worden veels te donker, ook met extra flitser.

sorayaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:18

jij hebt me geholpen tatjana Tong uitsteken

en ja die foto's lukken echt niet inde binnebak 's avonds me vader had foto;s van mij gemaakt toen ik me proefje reed! nou ze zijn allemaal mislukt! veels te donker en wazig! Bloos wel jammer!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:27

Iedereen kijkt zo naar je, dat geeft toch niet? Iedereen langs de kant heeft het veel te druk met kletsen en trouwens, weet jij nog wie er hoe heeft gereden op een wedstrijd van 4 maanden geleden? Ik niet hoor! Mensen vergeten ook dramatische proefjes snel weer.
Als ik zelf naar proefjes kijk vind ik dat gewoon leuk, en ik sta daar niet om andere mensen te bekritiseren en uit te lachen. Dus, Shenavallie, gewoon een keer doen!!!!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:50

Haha nou ik sluit me bij Shenavallie aan hoor Ja
Mij ook niet gezien Nagelbijten / Gniffelen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 21:19

Ik heb met Colin vandaag afgesproken dat we allebei een keer gaan meedoen. Colin heeft er reuze veel zin in, ik doe het om eens van die faalangst af te komen. Niet de eerste de beste wedstrijd meteen, maar EEN volgende keer. En dan ga ik gewoon in een B-proefje starten, want ik moet naast m'n gewone zenuwen niet ook nog eens de zenuwen van een moeilijker proefje hebben Haha!

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:12

Dat is leuk!!! Haha!
Colin was ook komen kijken zaterdagavond, hij was erg onder de indruk van alle paarden en mensen die zo mooi aangekleedt waren Cool

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:11

dozo schreef:
Dat is leuk!!! Haha!
Colin was ook komen kijken zaterdagavond, hij was erg onder de indruk van alle paarden en mensen die zo mooi aangekleedt waren Cool

Dat vertelde hij, ja! Hij was zeker onder de indruk en kreeg daardoor des te meer zin om er ook ooit eens aan mee te doen. Hij had het erover dat hij nog hard op een galop op een bepaalde hand moest oefenen en als hij dat onder de knie heeft, dan wil hij zich ervoor opgeven. Dat vind ik nou echt leuk om te horen! OK dan!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:16

Shenavallie schreef:
Ik heb met Colin vandaag afgesproken dat we allebei een keer gaan meedoen. Colin heeft er reuze veel zin in, ik doe het om eens van die faalangst af te komen. Niet de eerste de beste wedstrijd meteen, maar EEN volgende keer. En dan ga ik gewoon in een B-proefje starten, want ik moet naast m'n gewone zenuwen niet ook nog eens de zenuwen van een moeilijker proefje hebben Haha!

OK dan! LEUK.....dat gaat al de goede kant op!!!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:37

Ah, heeft mijn peptalk toch een beetje gewerkt? Hartstikke leuk!

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:48

hallo allemaal! alles goed? wedstrijden allemaal goed gegaan? ik heb trouwens voor geïntresseerden nog wat leuke spullen te koop staan, kijk daarvoor even in mijn profiel. heel wat dekens en onder andere ook nog een anky pad (nog nooit gebruikt, een licht gebroken wit achtige echt nooit gebruikt) en bandages enzo.

groetjes Lachen

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:55

Voor de mensen die miss al iets gehoord hebben,,
Bruno staat idd te koop
dit omdat ik graag echt wedstrijden wil rijden
en ik bruno niet wil dwingen om iets te doen waar hij niet voor gemaakt is en wat hij dus niet leuk vind!
Ik zal hem met pijn in min hart weg doen
en ik zal hem heel erg gaan missen!
Maar ik wil toch graag verder met een wat groter paard die wel gefokt is voor de dressuur Lachen

sorayaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:56

ik had dat ook gedaan.
en natuurlijk doet het pijn, maarja hij krijgt het vast en zeker goed ! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:59

Je moet doen wat jij het beste vind,
en als dat deze weg is dan is dat jou keuze,
ik hoop dat je een juist paardje zal vinden, en voor bruun een goed tehuis

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:37

Oh dat is moeilijk zeg!! Ooit (ver verleden) wilde ik ook graag wedstrijdjes rijden. Met Jersey ging dat gewoon niet zo makkelijk. Ik deed mijn best maar ze was zo traaaaaag (heeft ook deels aan mij gelegen, de ruiter hoort het tempo natuurlijk te controleren maar oké ). Ik wilde het rijden gewoon weer léuk gaan vinden. Toch niet gedaan. En eigenlijk heb ik nu ook hele fijne pony's. Maar ik begrijp je wel. Lastig hè!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 21:00

Sanniiy16 schreef:
Voor de mensen die miss al iets gehoord hebben,,
Bruno staat idd te koop
dit omdat ik graag echt wedstrijden wil rijden
en ik bruno niet wil dwingen om iets te doen waar hij niet voor gemaakt is en wat hij dus niet leuk vind!
Ik zal hem met pijn in min hart weg doen
en ik zal hem heel erg gaan missen!
Maar ik wil toch graag verder met een wat groter paard die wel gefokt is voor de dressuur Lachen

Ik heb je gister persoonlijk gesproken, dus je weet mijn reactie Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 22:55

@ Sanniiy
Mijn vorige paard Neelie (gekocht van Grardus) heb ik om bijna de zelfde reden verkocht. Ik wilde ook wedstrijden rijden en dat lukte mij met Neelie niet, ze was veels te sterk voor mij. Na veel slapeloze nachten, tranen en pijn in mijn hart heb ik haar uiteindelijk toch verkocht. Ik heb een goede baas voor haar gevonden en ik weet dat ze het nu erg goed heeft. Het is een dure hobby en je moet daar wel lol in blijven houden, toch.

Ik weet dus wat je nu door maakt, ik wens je veel sterkte en succes met de verkoop.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 14:22

l0rdJ schreef:
Je moet doen wat jij het beste vind,
en als dat deze weg is dan is dat jou keuze,
ik hoop dat je een juist paardje zal vinden, en voor bruun een goed tehuis

Wat deed jij vandaag met een Shetlander bij de Jagersplas??????? Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 16:20

ik met een shetlander bij de jagersplas?
Dan heb je de verkeerde voor je hihi

Ik ben daar niet geweest:P

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 19:15

Maarrrr.....Liquita heeft er geen spijt van toch? En je moet inderdaad lol blijven houden in je (dure) hobby. Dus denk er heel goed over na, en als je dan toch steeds tot dezelfde conclusie gekomen bent kun je denk ik maar één juiste beslissing nemen.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 19:40

LIQUITA schreef:
@ Sanniiy
Mijn vorige paard Neelie (gekocht van Grardus) heb ik om bijna de zelfde reden verkocht. Ik wilde ook wedstrijden rijden en dat lukte mij met Neelie niet, ze was veels te sterk voor mij. Na veel slapeloze nachten, tranen en pijn in mijn hart heb ik haar uiteindelijk toch verkocht. Ik heb een goede baas voor haar gevonden en ik weet dat ze het nu erg goed heeft. Het is een dure hobby en je moet daar wel lol in blijven houden, toch.

Ik weet dus wat je nu door maakt, ik wens je veel sterkte en succes met de verkoop.

Hey! ja ik begrijp ook wat je doormaakt, ik heb meer dan een half jaar lopen twijfelen over het verkopen van jamey, mede ook door die rede, mede doordat ik te weinig tijd had voor een volwassen paard, en mede omdat ik geen betere stalling voor haar kon vinden... Toch ben ik blij dat ik jamey verkocht heb, welk paard droomt er nou eenmaal niet van een leventje dat ze de hele dag buiten mag lopen, met vriendjes, en een schuilstal, dus ook in de winter buiten, en alleen maar buitenrijden door het bos? Iets wat ik haar hier niet kon geven. Ze krijgt nu alle tijd en aandacht en heeft het er geweldig naar haar zin. In die zin was het dus de allerbeste oplossing en ben ook blij dat ik haar verkocht heb, wat niet wegneemt dat ik haar mis, ik heb haar immers vier jaar gehad en veel met haar doorgemaakt. Maar ben nu aan een nieuw hoofdstuk begonnen, met de wetenschap dat ik er goed aan heb gedaan en dat jamey het goed heeft, het allerbelangrijkste voor mij.

veel succes met de verkoop, en verkoop hem pas zodra jij ziet dat er een klik is tussen die mensen en bruno, en schroom niet om mensen te weigeren hem te kopen, jij moet er een goed gevoel bij hebben...

groetjes en sterkte!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:18

Ik wil even kwijt dat ik jullie allemaal ontzettend lief vind reageren.
Ik had eigenlijk andere reakties verwacht.
Maar weet eigenlijk ook, dat de personen die die reakties zouden geven hier eigenlijk nooit reageren.
Thnx allemaal voor het begrip. Jullie zijn OK dan!
Verder wil ik nog even kwijt dat Sanne haar uiterste best heeft gedaan voor en met Bruno, en wij het beide een moeilijk besluit vonden.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:49

Ik snap het helemaal tien, ik ben er een groot deel bij geweest toen sanne net met bruno begon, en hoe hij steeds meer opknapte, helaas blijft dat gerace van bruun er gewoon in, hoeveel sanne der best doet dus ik begrijp haar besluit wel.
Ik weet zeker dat ze genoeg er aan heb gedaan om hem te verbeteren, helaas is dit niet gelukt. Hij moet net als jamy als een recreatie ruiter, dat vind hij (denk ik) veel fijner als hard werken, en als je goed zoekt zul je vast een goed tehuis vinden!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:18

Hoi allemaal,

Ik breek ff bij jullie in...maar heb een vraagje.
Weet iemand van jullie hoe het met Kinke (fries) is?