? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
? Yinari schreef:Oooh, was het Mariska! Ja, het was allemaal niet zo leesbaar hoor (suf zeg).
En het gaat om de lol, vind ik ook!! Wat kan je nou gebeuren??
Hackie schreef:@ LIQUITA: zijn er ook foto's gemaakt?

wel jammer! 
dozo schreef:Dat is leuk!!!![]()
Colin was ook komen kijken zaterdagavond, hij was erg onder de indruk van alle paarden en mensen die zo mooi aangekleedt waren
Shenavallie schreef:Ik heb met Colin vandaag afgesproken dat we allebei een keer gaan meedoen. Colin heeft er reuze veel zin in, ik doe het om eens van die faalangst af te komen. Niet de eerste de beste wedstrijd meteen, maar EEN volgende keer. En dan ga ik gewoon in een B-proefje starten, want ik moet naast m'n gewone zenuwen niet ook nog eens de zenuwen van een moeilijker proefje hebben

Sanniiy16 schreef:Voor de mensen die miss al iets gehoord hebben,,
Bruno staat idd te koop
dit omdat ik graag echt wedstrijden wil rijden
en ik bruno niet wil dwingen om iets te doen waar hij niet voor gemaakt is en wat hij dus niet leuk vind!
Ik zal hem met pijn in min hart weg doen
en ik zal hem heel erg gaan missen!
Maar ik wil toch graag verder met een wat groter paard die wel gefokt is voor de dressuur
l0rdJ schreef:Je moet doen wat jij het beste vind,
en als dat deze weg is dan is dat jou keuze,
ik hoop dat je een juist paardje zal vinden, en voor bruun een goed tehuis

LIQUITA schreef:@ Sanniiy
Mijn vorige paard Neelie (gekocht van Grardus) heb ik om bijna de zelfde reden verkocht. Ik wilde ook wedstrijden rijden en dat lukte mij met Neelie niet, ze was veels te sterk voor mij. Na veel slapeloze nachten, tranen en pijn in mijn hart heb ik haar uiteindelijk toch verkocht. Ik heb een goede baas voor haar gevonden en ik weet dat ze het nu erg goed heeft. Het is een dure hobby en je moet daar wel lol in blijven houden, toch.
Ik weet dus wat je nu door maakt, ik wens je veel sterkte en succes met de verkoop.