Super gefeliciteerd Nel en Wilco met Daniel
Precies op 10 maart hè. Wat een timing!Balen van Nous der been. Hoe is t er nu mee? tog weer een beetje beter? Vreemd dat het nu ineens weer slechter is...
Hihi, nee en marieke loopt nóóit mee
Achjah, even gezellie met W in de derde les meelopen is ook leuk 
Lekkr dat overgeven. Nee, denk ook niet dat ik daar zo snel aan zou wennen. Niet helemaal mijn sterkste punt om die knop om te schakelen en het gwoon op te ruimen... Maar als ze het ook zelf op kunnen ruimen, waarom zou jij t dan ook doen tog?

Mariekje en ik hebben Cindy ook even een lesje gegeven vandaag. Wat een verschrikkelijk lief beestje! Nouja, er zit zo nu en dan wel een behoorlijk koppie op, maar dat is alleen maar leuk!
Onderweg ook lekkr met haar nekje naar benee, oortjes opzij, knabbelen; zo braaf! *en zo heerlijk nieuwschierig
* Ook niet getrapt verder eigenlijk, leuk beestje. (Mariekje en ik behoren nu iig tot de Cindy fan-club, tog?) 
die belde ook al: waar blijf je nou??
Was het nog leuk bij Intratuin? Ben je toch niet meer naar stal geweest? Ik was nl al weg! Het is echt een soort vochtophoping bij dr been, want na een half uur stappen is het alweer stukken minder. Maar waar die warmte dan vandaag komt?! Is die zak appels trouwens voor Nous Kim? Of heeft iemand anders die voor onze kast neer gezet? (kan ook nog
Geniet maar lekker van de kraamtijd! Is het allemaal een beetje meegevallen?
En zeg nou zelf....zo'n mooie toettoet wil iedereen toch hebben?!
Omstebeurt een rondje dan maar, hihi! Maar alle lof naar de winnaars, knap dat ze hebben kunnen smsen!