manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 16:33

hey Mariekje jij ook al thuis Knipoog
Super gefeliciteerd Nel en Wilco met Daniel Ja Precies op 10 maart hè. Wat een timing!

Balen van Nous der been. Hoe is t er nu mee? tog weer een beetje beter? Vreemd dat het nu ineens weer slechter is...
Hihi, nee en marieke loopt nóóit mee Clown Achjah, even gezellie met W in de derde les meelopen is ook leuk Lachen
Lekkr dat overgeven. Nee, denk ook niet dat ik daar zo snel aan zou wennen. Niet helemaal mijn sterkste punt om die knop om te schakelen en het gwoon op te ruimen... Maar als ze het ook zelf op kunnen ruimen, waarom zou jij t dan ook doen tog? Schijnheilig
Mariekje en ik hebben Cindy ook even een lesje gegeven vandaag. Wat een verschrikkelijk lief beestje! Nouja, er zit zo nu en dan wel een behoorlijk koppie op, maar dat is alleen maar leuk! Haha! Onderweg ook lekkr met haar nekje naar benee, oortjes opzij, knabbelen; zo braaf! *en zo heerlijk nieuwschierig Clown * Ook niet getrapt verder eigenlijk, leuk beestje. (Mariekje en ik behoren nu iig tot de Cindy fan-club, tog?)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:45

ja vind r echt cool!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 16:59

hihi, ze is ook egt een dropje *LOL*
*met een lekkr stout koppie erop, heerlijk! (alleen dat trappen wat ze nu nogal snel schijnt te doen, mag ze achterwege laten Clown Net als t bijten trouwens)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:56

Kims schreef:
sorry Thirz!
was helemaal vergeten dat ik naar mn schoonmoeder moest Bloos die belde ook al: waar blijf je nou??

Whaha, Kim heeft goede acties Tong uitsteken Was het nog leuk bij Intratuin? Ben je toch niet meer naar stal geweest? Ik was nl al weg! Het is echt een soort vochtophoping bij dr been, want na een half uur stappen is het alweer stukken minder. Maar waar die warmte dan vandaag komt?! Is die zak appels trouwens voor Nous Kim? Of heeft iemand anders die voor onze kast neer gezet? (kan ook nog Clown )

Het kaartje zit al bij Nel in de bus. Dacht: rij dr toch bijna langs! De ooievaar hing al buiten Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 19:29

Nel gefeliciteeeeerd! Ahhh wat leuk! En wat een timing! Precies op de dag dat je uitgerekent was, doe je goed!
Daniel... leuke naam!
Ik kom m snel bekijken en knuffelen Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 19:29

Trouwens, ik had al het gevoel dat het een jongetje zou worden, weet niet waarom...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 19:33

ja duh! Tuurlijk staat de ooievaar nog buiten Thirz! Waar komt anders dat baby'tje vandaan denk je? nou? Nors opkijken
En nu moet mevrouwtje Ooievaar natuurlijk de komende tijd ff checken of t allemaal wel goed gaat met de kleine, in opdracht van mevrouw Bloemkool *LOL*

Clown

Dus Nous heeft nog steeds last van haar beentje? Raar dat t zo op blijft spelen (heeft er verder weinig verstand van, dus kan er niets zinnigs over zeggen) Hoop alleen dat t nu wel snel beter gaat, ze is nu wel weer lang genoeg aan de sukkel vind ik.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:44

Gefeliciteerd met Daniël! Go jij! Go jij! Geniet maar lekker van de kraamtijd! Is het allemaal een beetje meegevallen?

Ik ben echt een zeef hoor. Belde mijn schoonmoeder om 1 uur op: "waar blijf je??!!" uhh ohjaaa! ik zou om half 1 met je naar de intratuin gaan Clown Helemaal vergeten dus toen had ik een dubbele afspraak! Toch maar met mn schoonmoeder meegegaan sorry thirz!. Heb een hele hoop accesoires gekocht! en een paar plantjes om de dode te vervangen Clown .

Die appels zijn voor Nous hoor thirz, al weet je dat nu al omdat ik het op msn heb verteld Haha!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:08

Gefeliciteerd nel en wilcoo met daniel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:20

Kims schreef:
Die appels zijn voor Nous hoor thirz, al weet je dat nu al omdat ik het op msn heb verteld

Ja, je kan t maar zeker weten he Knipoog
Maargoed, we kunnen Nous weer verder vetmesten onder het mom van het SAS-dieet (Schijt Aan Sonja) Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 21:36

*proest*
*LOL*

Hoe kom je der op!
Maarre Nous wordt dus lekkr verwend nu ze ziekjes is zo te lezen? Clown

*leuk onderschrift Thirz Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:40

Haha, ze moet juist minderen want ze krijgt overal vetlagen. Maar Lenie had bedacht dat dat niet nodig was Clown

* En Anne en ik doen een poging om bij gebrek aan n leuk tv-programma de pagina vol te krijgen*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 21:44

hihi, goed tog die vetlagen Knipoog Zeker nu met dit koude weer is een extra laagje, isolerend vet ideaal Vork

*en nu is t natuurlijk vraag: gaat Thirz en Anne dat lukken, te ja of te nee! U kunt uw stem uit brengen op door te smsen naar het nummer 5656 en dan maakt u kans op een egte Toetoet eerste klas! Dus wacht niet, en stem snel!

Clown en nee we zijn allebei totaal nie flauw op dit moment Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:47

We hebben er nog maar 12 te gaan hoor...dus de mensen moeten toch wel vertrouwen in ons hebben Nagelbijten / Gniffelen En zeg nou zelf....zo'n mooie toettoet wil iedereen toch hebben?!

*gaat een plaatje opzoeken*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 21:49

En over enkelijke ogenblikken zal de lieftallige assistente Thirz onze geweldige prijs laten zien!
*zwaait met de armen in een wijds gebaar naar achter naar de ToetToet die er bijna is*

*kucht*
Psst Thirz, schiet eens op!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:52

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 21:55

*proest*
Clown

*vouwt gezicht weer in de plooi*

*zet serieuze stem op*
Dus wie wil dat nou niet! Zo'n geweldige auto! Super origineel, niemand heeft er zo een en u bent gegarandeerd een aandachts trekker met deze geweldige ToetToet!
Dus ik herhaal; stem snel, door te sms-en naar t nummer 5656!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:58

Over slechts 5 minuten wordt er bekend gemaakt wie de winnaar is, dus benut deze tijd nog even!

* Doet auditie om idols 5 (?) te presenteren*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 22:01

nou van mij mag jij zo de presentatie van X-factor 2 overnemen! Alles beter dan Wendy!
(zou ik als ik jou was alleen wel even een andere styliste aannemen Clown)

*gaat snel zelf nog even stemmen. Ik bedoel; ik wil best zelf die auto! Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:05

Nou, die kleding van Wendy viel toch best mee? Tong uitsteken
En de lijnen zijn nu gesloten... *U kunt niet meer stemmen*

Zometeen zien we de winnaar onder in beeld, wil jij het winnende nummer tevoorschijn halen Anne?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 22:10

Ja doe ik

*tromgeroffel*
pakt het papiertje aan van de aardige jongen "dank je, Teun"
En hier heb ik t winnende nummer voor me. Over enkele ogenblikken weten we wie die geweldige auto gwonnen heeft. Iedereen zit op t puntje van zn stoel, wie zal t zijn... En de winnaar is

*Reclame*
GRAAG TOT ZIENS

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:17

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 22:30

Ow Thirz, geweldig! Clown *vist zich onder t bureau vandaan* Haha!

Zo en Hier zijn we weer; terug bij de zinderende uitslag! Nu is nog steeds de vraag; wie heeft er gwonnen. Ik heb hier het briefje in mijn handen... Wie zal het zijn... Oh! Wat spannend en uitzonderlijk. Er zijn dit keer 2 winnaars! Hoe is t mogelijk! Er.. Er... Er zijn ook maar 2 stemmen uitgebracht... Nors opkijken
Nouja daar gaan we dan. *zucht* De eerste winnaar van de eerste helft van de ToetToet is gworden *tromgeroffel*. Simba Faase uit Middelburg! Hartelijk gefeliciteerd!
En de volgende winnaar is gworden, de winnaar voor de volgende helft van de ToetToet, de Toet dus eigenlijk, is geworden.... Tinkertje Bakx uit Vlissingen!

Beide hartelijk gefeliciteerd met uw helft van de ToetToet! Oke en laat de zaag maar komen jongens!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:35

Whahhaa, het lijkt me geen succes om die 2 samen in de auto los te laten... Omstebeurt een rondje dan maar, hihi! Maar alle lof naar de winnaars, knap dat ze hebben kunnen smsen!

En nu zijn we dan aan het einde gekomen van deze uitzending, we danken u hartelijk voor het kijken (lezen) en we zien u graag de volgende x weer Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:39

smst winAuto naar 5656

*wacht in spanning af*