Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:15

Het lijkt me idd verstandig dit met je huisarts te bespreken en door bloedonderzoek kun je al een aantal dingen uitsluiten zoals bloedarmoede/onsteking. Suikers zijn koolhydraten die voor de energie zorgen waardoor alle processen in je lichaam uitgevoerd kunnen worden! Misschien kunnen ze ook een keer je bloedsuiker bepalen! Maar belangrijk is dat je dit bespreekt met je huisarts, die kan het beste jou klachten in kaart gaan brengen!!
Sterkte en doe het voorlopig een beetje rustig aan!!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:17

Laatst bijgewerkt door verania op 19-08-05 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:17

Pfeiffer kan ik niet hebben, daar heb ik inmiddels anti-stoffen voor

Heb vandaag gelukkig weer twee afspraken kunnen afzeggen (en daar voel ik me nog steeds schuldig over), dus er valt al een stukje stress weg. Lekker vroeg naar bed vanavond en ga zo naar de winkel voor extra vitamines!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:28

hoi,

Okey nou het begin is er, je zal zien dat je er al best een beetje van op zal knappen.
Heb het zelf ook gehad, stres, teveel werken en alle andere dingen er kwam een dag dat ik het niet meer aankon.
Het moezijn kan een signaal zijn luister naar je lichaam.
gr

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:28

Ooh wat een leuke foto's zeg, ze zijn samen wel superfotogeniek hoor!! Vernania doet het ontzettend goed maar dat kan haast ook niet anders dan met Annelore op d'r rug Heb jij inmiddels al toestemming van de 'baas' gekregen om er op te gaan, Shir

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:35

Leuk foto's shir, maar wat had ik nou gezegd over die foto van mij!!! Die had je moeten WISSEN!!!!!!!

Joke heeft vandaag voor het eerst weer op Robin gezeten, het ging harstikke goed!! Helaas geen foto's want ik stond wel al kaar met mijn digi had alleen de batterijen nog thuis in de oplader zitten!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:44

ja leuke foto's he
en idd anelore doet het ook geweldig
ik ga er op in het weekend als het goed is
effe afwachten wanneer anelore en ik samen kunnen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:25

jarno schreef:
effe afwachten wanneer anelore en ik samen kunnen.

Nou dat moet toch niet zo moeilijk zijn in het weekend, ben wel benieuwd. Wil het eigenlijk ook wel even zien

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:52

Je kan er toch ook zo op klimmen Shir.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:40

ik ben weer thuis, moeizaam maar ik ben er weer

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:08

Welkom thuis Kim.
En doe je wel rustig aan!!!
Hoe is het met Tommy en maxie groeien als kol zeker?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:56

Elady, lees mijn PB!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 11:27

Heb hem gelezen!!!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:03

Kim, welkom thuis.... beterschap

elady, zorg wel dat je naar het aantal miligram kijkt van de vitamines want er zit vaak heel weinig in!!

Shir, het is nu weekend geweest... heb je er al op gezeten??

Met Kola gaat alles goed! Ze loopt steeds beter zonder haar ijzertjes... dus als het goed is blijven we lekker bekappen!

Gr.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:25

Nee, Shir heeft niet gereden en ook geen gebakjes meegenomen voor ons Nou dan moet ik straks zelf maar gaan trakteren, als ik jarig ben

Kan iemand vanmiddag als ik ga rijden, mijn proefje voorlezen. Ik weet nog niet hoelaat ik op stal ben want ik moet nog effe werken. Het zal in ieder geval voor of na Mike zijn lessen zijn. Tot hoelaat duren die ook alweer????

Enne...heeft er iemand zin om mee te gaan naar Divoza/Hippo Forepark deze week?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:47

Serada schreef:
Nee, Shir heeft niet gereden en ook geen gebakjes meegenomen voor ons Nou dan moet ik straks zelf maar gaan trakteren, als ik jarig ben

Kan iemand vanmiddag als ik ga rijden, mijn proefje voorlezen. Ik weet nog niet hoelaat ik op stal ben want ik moet nog effe werken. Het zal in ieder geval voor of na Mike zijn lessen zijn. Tot hoelaat duren die ook alweer????

Enne...heeft er iemand zin om mee te gaan naar Divoza/Hippo Forepark deze week?

Ik heb een heerlijke hamburger gehad van Shirley

Mike komt vandaag om half 6 (Loes, niet vergeten he ) De laatste les is rond half 9 klaar. Ik heb nog nooit een proefje voorgelezen dus ik weet niet of ik dat wel kan

En jaaa, ik wil wel mee naar Divoza/Hippo Forepark! Vrijdag ga ik met Eef en Gaby naar hypodrama, ze schijnen eind van de week weer wat aanbiedingen te hebben??? (soort tentenkamp?) Woensdag ga ik geloof ik ook naar Mr.Ed

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:37

Als het kan wil ik wel met je mee lin.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:51

Gisteren voor het eerst een stapritje gemaakt op Robin!
Gelukkig waren ome Biz en ome Ko mee gegaan als buffer!!!
Ik had verwacht dat Robin wel in de buurt van Biz zou blijven maar hij bleef zo dicht mogelijk bij stoere Ko!!!
En die was zo braaf en rustig ook toen Robin (en ik ook ) wat gespannen werden van de vereniging van solexen die door het park kwamen gereden (zal je natuurlijk altijd zien ) Laatste stukje is Joke erop gegaan!!
Ondanks alles ben ik toch blij dat we gegaan zijn en is me niet tegengevalllen zeker niet als je bedenkt dat hij nog geen 3 weken bij me is en ik nooit had gedacht al zo snel dit met hem te doen!!!!!!!
Vanavond les!!!!!!

Hee anous, zullen we met Lin meegaan, dan doen we deze week gewoon een rondje ruitersportwinkels

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:07

Ik zit alweer vanaf 8.15 op school, te wachten op een leraar omdat ik een handelinsdeel nog niet terug had en hierop kon blijven zitten. Komt hij net aankaggelen...heeft hij hem nog niet nagekeken .
Nagoed, ga mijn verslag voor nederlands maar alvast maken. Baal ervan, maar kan er verder niks aan doen.

Verder voel ik me al wat beter, had vanochtend een afspraak bij de dokter om mijn bloed te laten prikken, volgende week hoor ik de uitslag! Verder let ik op mijn suikerhoeveelheid wat ik binnen krijg, hoe meer in daarmee minder hoe beter ik me voel + veel slapen en afspraken afzeggen die eigenlijk niet heel erg nodig zijn

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:53

Eefje23 schreef:
Gisteren voor het eerst een stapritje gemaakt op Robin!
Gelukkig waren ome Biz en ome Ko mee gegaan als buffer!!!
Ik had verwacht dat Robin wel in de buurt van Biz zou blijven maar hij bleef zo dicht mogelijk bij stoere Ko!!!
En die was zo braaf en rustig ook toen Robin (en ik ook ) wat gespannen werden van de vereniging van solexen die door het park kwamen gereden (zal je natuurlijk altijd zien ) Laatste stukje is Joke erop gegaan!!
Ondanks alles ben ik toch blij dat we gegaan zijn en is me niet tegengevalllen zeker niet als je bedenkt dat hij nog geen 3 weken bij me is en ik nooit had gedacht al zo snel dit met hem te doen!!!!!!!
Vanavond les!!!!!!

Hee anous, zullen we met Lin meegaan, dan doen we deze week gewoon een rondje ruitersportwinkels

Ja Eef, lijkt me wel leuk Als Linda dat natuurlijk ook goed vindt

Ik vind Ko ook echt stoer Zelfs toen Robin wat springerig/onrustig werd van de solexen bleef Ko de koelheid zelve Ik ben echt supertrots op hem
Eef, ik vind jou ook stoer hoor, dat je nu al een buitenrit hebt gemaakt met Robin!! Robin vindt nog wel spannend maar dat gaat helemaal goed komen
Ik heb vanavond missch ook les, John weet nog niet zeker of hij wel wil lessen vanavond!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:54

Hi, zodra marc terug is van de boodschappen, kom ik ook naar stal en wil best een proefje lezen.....dus ben dit keer echt super op tijd voor de les....moet wel nog een beetje knippen en fohnen aan E, want de show gaat door, ondanks weinig deelnemers. Dus meer kans om te winnen, maar ook om laatste te worden...Is er vrijdag aan het eind van de middag iemand die me ff kan helpen om E op de trailer te zetten, of alleen de balk er achter te doen? Vorige keer liep hij er zo op....

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:55

Uhhh, vrijdag 2 september.....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:18

Hmm, rondje paardenwinkel.......maar ik mag niet van mijzelf, heb al veel te veel gekocht de laatste tijd.

Vanavond voor het eerst les, spannend, dat is al weer ruim een jaar geleden. Afgelopen zaterdag ging het rijden erg goed, Vienna begon zelfs al een beetje te zakken van voor (uit zichzelf, ik doe er nog niks aan). Galopperen heb ik nog niet gedaan onder het zadel, maar de kans is groot dat dat vanavond wel gaat gebeuren.

Mir, ik wil dinsdag even langskomen bij jouw en Yus als je het goed vindt, hoe laat ben je er?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:07

Ben benieuwd hoe het gaat lopen Fieke...ik vind het jammer dat ik je laatste rijfoto's niet heb kunnen zien (kruisjes), binnenkort weer nieuwe foto's van d'r?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:20

elady schreef:
Ben benieuwd hoe het gaat lopen Fieke...ik vind het jammer dat ik je laatste rijfoto's niet heb kunnen zien (kruisjes), binnenkort weer nieuwe foto's van d'r?

Als er iemand is vanavond die foto's wil maken zet ik ze er morgen op. Mijn fototoestel ligt al klaar.