Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb jij inmiddels al toestemming van de 'baas' gekregen om er op te gaan, Shir
jarno schreef:effe afwachten wanneer anelore en ik samen kunnen.
Nou dan moet ik straks zelf maar gaan trakteren, als ik jarig ben
Serada schreef:Nee, Shir heeft niet gereden en ook geen gebakjes meegenomen voor onsNou dan moet ik straks zelf maar gaan trakteren, als ik jarig ben
![]()
Kan iemand vanmiddag als ik ga rijden, mijn proefje voorlezen. Ik weet nog niet hoelaat ik op stal ben want ik moet nog effe werken. Het zal in ieder geval voor of na Mike zijn lessen zijn. Tot hoelaat duren die ook alweer????
Enne...heeft er iemand zin om mee te gaan naar Divoza/Hippo Forepark deze week?
) De laatste les is rond half 9 klaar. Ik heb nog nooit een proefje voorgelezen dus ik weet niet of ik dat wel kan
) wat gespannen werden van de vereniging van solexen die door het park kwamen gereden (zal je natuurlijk altijd zien
) Laatste stukje is Joke erop gegaan!!
.
Eefje23 schreef:Gisteren voor het eerst een stapritje gemaakt op Robin!
Gelukkig waren ome Biz en ome Ko mee gegaan als buffer!!!
Ik had verwacht dat Robin wel in de buurt van Biz zou blijven maar hij bleef zo dicht mogelijk bij stoere Ko!!!
En die was zo braaf en rustig ook toen Robin (en ik ook) wat gespannen werden van de vereniging van solexen die door het park kwamen gereden (zal je natuurlijk altijd zien
) Laatste stukje is Joke erop gegaan!!
Ondanks alles ben ik toch blij dat we gegaan zijn en is me niet tegengevalllen zeker niet als je bedenkt dat hij nog geen 3 weken bij me is en ik nooit had gedacht al zo snel dit met hem te doen!!!!!!!
Vanavond les!!!!!!
Hee anous, zullen we met Lin meegaan, dan doen we deze week gewoon een rondje ruitersportwinkels![]()
Als Linda dat natuurlijk ook goed vindt
Zelfs toen Robin wat springerig/onrustig werd van de solexen bleef Ko de koelheid zelve
Ik ben echt supertrots op hem
elady schreef:Ben benieuwd hoe het gaat lopen Fieke...ik vind het jammer dat ik je laatste rijfoto's niet heb kunnen zien (kruisjes), binnenkort weer nieuwe foto's van d'r?