Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alhoewel.. Leuke mannen misschien.
Maar voetballers zijn vaak (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
) vreselijk lelijk.
esiebessie schreef:Pff, zo irritant trouwens, had vandaag en binnen en buiten zetten van de konijnen voor m'n rekening genomen, maar die krengen willen natuurlijk nooit meer hun hokkie in als ze lekker een halfuur buiten gerend en gedaan hebben.. Resultaat: m'n armen zitten onder de krassen van konijnennagels.
Komt ie op m'n schoot liggen en zeuren om aandacht, dus ik al heel rustig aaien, grijpt ie me.
Maar dats ook geen kat die je dan zo van je schoot af duwt, want dan grijpt ie je ook.
En die babykonijntjes zijn zo ontzettend lief
Net ratjes hahaha
Hihi, ben vrolijk
, een 7.1 esiebessie schreef:Jaaa dat wel inderdaad! Er zit ook één kat bij die is gewoon valsKomt ie op m'n schoot liggen en zeuren om aandacht, dus ik al heel rustig aaien, grijpt ie me.
Maar dats ook geen kat die je dan zo van je schoot af duwt, want dan grijpt ie je ook.
Net ratjes hahaha
Baal er zo ontzettend van, werk me helemaal de pleuris en dan haal ik vijfjes.. Stomme hoofdpijn, flikker op.
Marjolein29 schreef:esiebessie schreef:Jaaa dat wel inderdaad! Er zit ook één kat bij die is gewoon valsKomt ie op m'n schoot liggen en zeuren om aandacht, dus ik al heel rustig aaien, grijpt ie me.
Net ratjes hahaha
Maandag is er een superschattig ratje naar jullie toegebracht door de dierenambu, een husky ratje.![]()
Grijs wit meisje zo'n moppie.
Pebbs schreef:Hij ziet er wel sneaky uit![]()
Goed bezig Gina!
Van de 4 keer dat ik het kattenhuis waar hij in zit heb moeten voeren, is ie al twee keer het keukentje in geglipt.
Zo irritant, want dan kruipt ie tussen de voertonnen en dan krijg je hem met geen mogelijkheid terug zonder je handen open te halen