Begrijp er niets van maar ben wel blij. Ik heb alsnog mijn beklach gedaan over de zes die ik niet terecht vind. Ben benieuwd of er wat uit komt.Morgen paardrijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Begrijp er niets van maar ben wel blij. Ik heb alsnog mijn beklach gedaan over de zes die ik niet terecht vind. Ben benieuwd of er wat uit komt.
Wel zondag koetsentocht, met soep na binnenkomst
NIET?!
Shira2 schreef:Vind het heel erg sneu dat Jump zo aan zn einde is gekomen, %^&*! koliek ook!
Even een heel ander bericht! Ik kreeg vanmiddag het blad van de KNHS in de brievenbus en toen zag ik een foto van een groepje meiden te paard in het bos en toen ik goed keek zag ik Anne op Viralda en Karen op Iwaya. Gewoon een pagina grote foto!
Iwaya heb ik thuis gelaten die dag. Durfde het risico niet te nemen dat ze kreupel zou worden aangezien ze zulke lange ritten niet gewend is en in het verleden veel kreupel is geweest. Ze loopt sinds ze bij mij is niet meer kreupel *klopt af* en dat wil ik graag zo houden.
Ga je nu ook handtekeningen uitdelen?
Nee, heb er ook niet zo'n zin in. Slaap toch het liefste thuis.