Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!! was het wat? zal wel spannend zijn geweest voor haar.
, leek wel nieuw, prachtig en ook nog een goeie vraagprijs.
rondje draven , weer naar voren.
hahahah
, hij heeft wel aardig wat spieren , maar er ligt ook een mooi laagje vet overheen 
slechts 4000 euro
pressie kijkt dus mooi even verder hahaha

ik ga ook weer ben Maandag met Sas en Rinke geweest...eeen flinke galop
Mandy moet alle zeilen bijzetten en ik ook! PFFFF.
Heerlijk toch die buitenritjes!Jetta schreef:Ah, Press, jammer! Nog even een klein positief commentaartje: de maat...die 17 inch ( of groter of kleiner) is de maat van de zitting. Dus heeft te maken met de kontmaat van het mens. Dit bepaald in een zekere mate ook de lengte van het zadel, maar het model van de kussens is wat betreft draagvlak en lengte bepalend voor het model van de paardenrug. Dus het is heel goed mogelijk om een groteren zittingmaat te hebben die ook op korte ruggen past, doordat de kussens een bepaald model hebben. Het draagvlak van het zadel is dan anders verdeeld.
En zo heb je kleine maten die ook op grote paarden goed passen, door het model van de kussens. Heel veel succes met je zoektocht ( en je spaarrekening)
en een knuffel voor de driepootpoezel!

maar eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief aankijken
spettertjuh schreef:Jammer Pres van je zadel, dan maar verder zoeken het is niet anders.......
Ik heb anders nog wel een telefoonnummer van iemand die je eigen zadel ook op maat kan maken. Zij is niet echt goedkoop voor het opvullen maar ze licht dan ook je hele rug door van het paard enzo. Ze heeft ook zelf zadels, weet alleen niet hoeveel deze kosten.
Poesje gaat vanzelf wel goed leren lopen op drie pootjes en je zult nog versteld gaan staan wat ze straks allemaal weer kan.
Ik ben deze week op dinsdag en donderdag vroeg in de avond op stal en woensdag eind van de middag, begin avond.