Leuk paardje
, die deken en halster heb ik ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, die deken en halster heb ik ook
Sabinee__ schreef:Tja .. Het is maar wat je wilt.
Ik vind zelf ( echt no offense ) nep merken een beetje ordi.
Geld ook voor neppe louise vuitton, of guess/dior enzo ..![]()
En het gaat ook vaak sneller stuk ..

Emmaa_ schreef:Sabinee__ schreef:Tja .. Het is maar wat je wilt.
Ik vind zelf ( echt no offense ) nep merken een beetje ordi.
Geld ook voor neppe louise vuitton, of guess/dior enzo ..![]()
En het gaat ook vaak sneller stuk ..
Ik heb Ella's.. Maar dan met zo'n rubberen onderkant. Ik draag ze echt bijna nooit want Uggs zijn niet mijn type schoenen zeg maar, maar het is wel fijn voor als het sneeuwt omdat ik normaal eigenlijk allstars/vans draag en die net niet warm genoeg zijn
!!
!? Astor schreef:Thanks! In de bak ligt gewoon bakzand. Dus geen mengelmoesjeHet mooie is dat 1 paddock ookal bijna klaar is.
En die is echt droog, zonder plassen etc. Dus dat is echt wel super fijn. Kunnen ze lekker met droge voetjes buiten staan!
!
!
Thanks voor het complimentje over Azra.
Zou eerst nog een paardje gaan bijrijden maar sinds dat niet meer door is gegaan staat de zoektocht ook een beetje stil zeg maar. Ik werk twee dagen in de week en voor de rest zie ik het allemaal wel
RuiterL schreef:Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen.. ik vond het opbegeven moment ook niet meer zo leuk.
Hoe lang heb je nu al niet meer gereden dan? Blijft wel jammer hoor.. maar wie weet in de toekomst. Ik heb zelf ook een paar jaar niet gereden, tot ik weer de kriebels kreeg..
Als er nu een bijrijd paard op je pad zou komen, zou je het dan wel weer willen oppakken of laat je het voorlopig echt even links liggen