Balen van je auto Milou. Daar ben ik ook altijd bang voor geweest met mijn tweedehandsje. Kun je hem niet beter alsnog vervangen? In elk geval wel een fijne rit gemaakt vanochtend.... op drukke Alex (iets wat hem gewoon niet staat )
Mijn eerste dag was.... lang . Vind het altijd zo vervelend als je nog niets kunt doen, dan voel je je echt zo overbodig en hulpeloos.... Komt vast wel goed, maar het begin is echt even op gang komen!
Danseresje
Geplaatst: 03-12-12 23:52
Behalve een lange dag waar je je nutteloos voelde, gaf het wel een leuke indruk?
En Esther, ook je eerste dag overleefd?
Wat betreft die auto. Volgende reparatie ga ik daar ook wel over nadenken. Had dit gewoon niet verwacht. Auto komt van vrienden van mijn moeder. Hij werkt bij een schadeherstelbedrijf en klust daarnaast veel thuis aan de auto's die ze hebben. Tja, had dus verwacht niet met deze kosten te zitten. Ik hoop dat het voorlopig klaar is en ik toch door kan. Mocht ik voor de APK al problemen hebben of niet door de APK heenkomen, dan wordt het misschien einde oefening voor deze tuut en moet ik mogelijk voor een nieuwe gaan kijken..... Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig en kan ik voorlopig weer veilige kilometers gaan maken! Overigens erg fijn, het weerbericht voor vrijdag! Leg denk ik mijn paardrijspullen alvast in de auto om donderdag mee te gaan naar Zeeland. Mocht ik in tijdnood komen vrijdag, dan kan ik in een keer door naar Noordwijkerhout!
Hmm ja, dat is vervelend. Misschien is er juist al een beetje teveel aan de auto gealeuteld. Wel eenoede indruk hoor, moet alleen weer zo gigantisch wennen... En ik wil iets gaan doen, maar dat komt als het goed is morgen
antoinetje
Geplaatst: 04-12-12 08:15
Hey jullie zijn natuurlijk aan jullie nieuwe banen begonnen ! Wat spannend! Ja zo'n eerste dag gebeurt er vaak niet veel maar datkomt vanzelf!
Balen Milou van je auto, ik hoop dat het meevalt voor je
Om de een of de andere reden kan ik me een actieve Alex echt niet voorstellen! Maarja het ligt er dan ook helemaal aan hoe je zelf op je paard zit (hoor mij nou)....
Ik hoop dat het weer voor vrijdag meevalt ik moet met de trein vanuit Utrecht komen ga zeker wel op tijd weg!
Ik hoop echt dat het mee gaat allen vrijdag. Wil dan rond een uurtje of 12 gaan rijden vanuit Zeeland. Ga straks maar alvast een dekentje in mijn auto leggen. Bedenk me net dat ik helemaal niet voorbereid ben mbt dat soort dingen!
Hoop dat jullie niet teveel problemen ondervinden met de trein Wendy en Antoinette!
Overigens nog mbt mijn chaps van vorige week. Bleek dat chap toch iets meer beschadigd was dan ik dacht. Rits gaat niet meer dicht. Nog even nieuwe halen dus voor vrijdag. Denk dat ik dat morgen doe, op weg naar nieuwkoop! Heerlijk Sinterklaas vieren!
Geloof jij nog in Sinterklaas??? Ik hoop ook dat het meevalt vrijdag :-(
Danseresje
Geplaatst: 04-12-12 20:28
antoinetje schreef:
Geloof jij nog in Sinterklaas??? Ik hoop ook dat het meevalt vrijdag :-(
Bestaat die beste man dan niet?
Neehoor, mijn ouders hebben me jaren geleden al uit de droom geholpen , maar ga morgen met goede vriendin, haar man, haar moeder, zijn vader en de twee kids (4&6) pakjesavond vieren!
Ik hoop ook echt dat het meevalt vrijdag! Al moet ik de hele weg 50 rijden, ik wil op tijd terug zijn!
-20, sterkte! Al moet ik wel zeggen, 2 winters geleden was het hier zo'n -10 / -15 en had een klasgenootje uit canada, en die vond die temperaturen hier veel kouder aanvoelen als die lage temperaturen in canada. En veel gluhweintjes drinken is wel goede oplossing, de volgende dag zeker nog meer gluhwein tegen de kou en de kater Wel gezellig met Gijs mee, is leipzig beetje leuke stad?
Danseresje
Geplaatst: 05-12-12 00:58
Afgelopen februari was het toch ook -20? Ben toen in die koudste nacht van Schiphol vertrokken, maar daar waren door de kou de systemen ook niet meer goed werkzaam en werd gewaarschuwd voor ijs in de slurf!
Zo, generale voor vrijdag gehad. Het ging weer lekker zullen we maar zeggen, haha! Nou ja, slechte generale is vaak een goede uitvoering, toch? Wel lekker gereden. Wel weer een ruiter behoorlijk vliegles van Willem. Man, al zou ik geld toe krijgen, stap daar echt niet op!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 05-12-12 01:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier maar besloten het er niet op te wagen vrijdag. Ga nu zaterdag op en neer naar Goes! Weersvoorspellingen voor de zaterdag zijn gunstig en kan dan ook vroeg vertrekken zonder meteen bij den haag en Rotterdam in de file te staan! Nu dus alleen zorgen dat ik op tijd bij de manege kom vrijdag!
Is dat tegen mij bedoeld sas? Of tegen Antoinette, de reizigster?
Overigens ga ik in januari een weekje naar Spanje, olé!
Danseresje
Geplaatst: 05-12-12 22:18
Houdt een van jullie trouwens van schetsen? Heb een schetsboek met allerlei potloden gehad, maar ik kan echt totaal niet tekenen! Vind het zonde als het ongebruikt blijft liggen en zou er daarom graag iemand blij mee maken!