[MHK] Chardonners maken bokt weer onveilig! [deel 5]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annemieke_88

Re: [MHK] Chardonners maken bokt weer onveilig! [deel 5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:04

Oke kijk dat geeft weer moed! Haha. ik ben nooit zo'n held hoor. Maar er zit nog een stukje tandvlees overheen. Dus als ze er niet goed bijkomen moet ik denk alsnog naar chirurg. Maar ik hoop dat het maandag lukt! Gaat het erg bloeden of valt t mee?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:11

het spuit eruit ;)

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:13

Whahaha ja dacht ik ook al ;-) Ik ben niet bang voor bloed, zolang het mijn eigen bloed maar is!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:14

mijn verstandskiezen mogen gelukkig blijven zitten.. heb wel al 4 kiezen moeten laten trekken toen ik mijn beugeltje kreeg.. dus ben er ook wel al 4 kwijt ;)

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:15

ahhhh zo 4 kiezen! nou ik laat deze eruit halen. van de andere 3 nog geen last. Misschien in de toekomst wel eruit halen. maar voorlopig zitten ze goed!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:20

annemieke_88 schreef:
Whahaha ja dacht ik ook al ;-) Ik ben niet bang voor bloed, zolang het mijn eigen bloed maar is!

Ja er zit er een gat en daar komt een beetje bloed uit, maar het spuit er echt niet uit hoor! Tampon erop, absorberen maar! Ik ben ook geen held, daarom was ik al lang blij dat mijn eigen tandarts het deed, ik vertrouw haar voor 100 %.

De andere 3 verstandskiezen zijn wel door de kaakchirurg eruit gehaald, op zich viel dat ook wel mee, maar de 2e keer tijdens het verdoven zei die: oeps sorry...... had die per ongeluk mijn oogzenuw mee verdoofd, stond op uit de stoel en ik liep gelijk tegen de muur..... ha ha, moest mijn moeder me naar buiten begeleiden...

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:26

dat is niet zo handig, gelukkig was je moeder mee.
ik heb gelukkig geen last van mijn verstandskiezen. ze zijn ook niet helemaal door, alleen onder gedeeltelijk.
toen ze door kwamen had ik wel veel pijn, maar dat was over toen ik naar de tandarts ging, dus hij doet er niks aan.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:21

Die verstandskiezen, da's toch altijd een heel gedoe. Bij mij zijn ze er alle 4 uit, de laatste vorig jaar. De eerste 2 door de kaakchirurg, dat was een hele operatie met hakken en bikken. De derde door mijn vorige tandarts, die hem er tussendoor even uittrok. De laatste had ik veel last van , die sneed in mijn (inmiddels ontstoken) wang. Toen ik verdoofd werd was ik al opgelucht dat de pijn weg was. In de auto ging ik zowat over mijn nek van die watten die erop zaten, dus gelijk eruit gehaald, en geen centje last en ook niet veel bloed hoor. Kan dus heel erg meevallen allemaal.
Ik ben trouwens wel lang verdoofd geweest, had echt zo'n hangmond, vreselijk. De volgende dag was dat nog niet helemaal weg.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:23

aatjuh12 schreef:
mijn verstandskiezen mogen gelukkig blijven zitten.. heb wel al 4 kiezen moeten laten trekken toen ik mijn beugeltje kreeg.. dus ben er ook wel al 4 kwijt ;)

Heb je zo'n kleine kaak dan? Of gewoon veel kiezen, haha.

Ik zat trouwens net foto's te kijken van de juryterugkomdag (op mijnalbum.nl of zoiets), staat er onderaan: andere albums uit Delft, dus ik aangeklikt: zijn het allemaal foto's van jou en Ietsen!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 17:51

Monica24 schreef:
aatjuh12 schreef:

Heb je zo'n kleine kaak dan? Of gewoon veel kiezen, haha.

Ik zat trouwens net foto's te kijken van de juryterugkomdag (op mijnalbum.nl of zoiets), staat er onderaan: andere albums uit Delft, dus ik aangeklikt: zijn het allemaal foto's van jou en Ietsen!

http://www.mijnalbum.nl/Album-CA4EOQQB- ... Paard.html

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:54

Stoere Ietsen, zou trouwens leuk zijn om een fotoshoot van Sjouke & Ietsen te doen, 2 van stoere Friezen!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:58

Wie is Sjouke?

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:01

Het paard van sabine :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:05

Owja tuurlijk ihihhi

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:09

KarinW86 schreef:
Wie is Sjouke?

die knappe jongen van Reformer (Sabine)

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:46

Paardenlijst 2011 schreef:
Stefanie:
Zorro 2
Wizzard 1
Zavier 1
Gup 1
Paraat 1*

Femke:
Magus 3
Manno 1
Vainqueur 1
Zorro 2*

Iris:
Salandro 1
Zorro 1
Magus 1
Wizzard 1
Illem 1
Romeo 1*

Karin
Romeo 1 1/2
Wizzard 1/2
Twinkel 4*

Amanda
Ietsen 5
privéles
Ietsen 3*

Jeannette
Feygenc 1
Gup 3*
Romeo 1

Joyce
Salandro 1
Vainqueur 1
Mexx 3*

Jeany
Vosje 1
Wizzard 1*

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 08:09

Paardenlijst 2011 schreef:
Stefanie:
Zorro 2
Wizzard 1
Zavier 1
Gup 1
Paraat 1*

Femke:
Magus 3
Manno 1
Vainqueur 1
Zorro 2*

Iris:
Salandro 1
Zorro 1
Magus 1
Wizzard 1
Illem 1
Romeo 1*

Karin
Romeo 1 1/2
Wizzard 1/2
Twinkel 5*

Amanda
Ietsen 6*
privéles
Ietsen 3

Jeannette
Feygenc 1
Gup 4*
Romeo 1

Joyce
Salandro 1
Vainqueur 1
Mexx 3
Nico 1*

Jeany
Vosje 1
Wizzard 1*

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 09:11

ik heb geloof ik niet meer kiezen dan een ander? heb nu (met mijn verstandskiezen) geloof ik 28 tanden en kiezen in mijn mond.. de tandarts zei vorige x ook al dat ik zoveel tanden heb.. maar dat heeft toch iedereen.. tenminste.. dat zou je denken :P

haha ik denk dat Wilma die foto's op mijnalbum heeft gezet, onderaan de pagina zijn haar hondjes!

haha samen met Sabine op de foto.. dan moeten we eerst (in ons eentje) naar elkaar toe komen.. gaat steeds beter buiten.. maar weet niet of ik daar wel het lef voor heb hoor :P

heb gister echt weer heerlijk gereden! maandag in de priveles moest ik mijn teugels in een knoop doen, en alles op mijn zit rijden.. ik zit nooit zo netjes.. maar daar ga ik met Len een beetje mee oefenen.. gister in de les moesten we ook allemaal even een knoop in de teugels en een paar overgangen rijden zonder handen.. ging bij de meeste eigenlijk wel goed! zien jullie me na al die zit-lessen al rijden in Deurne hahaha

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 09:31

dat kan best nog lastig zijn, overgangen rijden zonder handen. maar wel leuk dat het goed ging.
en dan wel winnen in deurne he aman.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 09:43

hahah ik geloof dat er bij ons op de manege een heeeeeleboel meiden die veel meer kans hebben als ik.. maar ik vind het wel fijn dat ik nu wat meer tips van Len krijg zodat mijn zit wel beter wordt.. als ik nu een proefje rijd ben ik eigenlijk de hele proef met mijn zit bezig, waardoor ik de rest een beetj afraffel.. ik hoop dat als dat eerste al beter gaat.. de proefjes zelf ook beter gaan :)

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 09:49

moet zeggen dat mijn houding er ook niet beter op geworden is de laatste tijd (vind ik dan). moet er ook weer goed op gaan letten. als dat weer verbeterd is kan je weer concentreren op het rijden van de proefjes.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 10:17

jaaa ga je tegen die tijd ook een keertje mee doen met de wedstrijd :D is gezellaaaag!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 10:55

Zooo dames, goedemorgen :) hebben jullie lekker gereden? Ik wel :D !

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 11:21

goedemorgen Lottieee, ik heb ook lekker gereden :D

hoelaat zijn jullie er vandaag allemaal? ik heb een veryyyy strak schema :P moet tot half 4 werken.. dan snel naar huis en omkleden.. en dan sneeeeel rijden.. weer naar huis douche omkleden.. en dan naar de pjamaparty bij de korfbal :P haha daar moet ik om half 7 zijn.. dan moet ik alleen nog ergens de tijd vinden om ook nog te eten :Y)

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 11:34

ik heb ook wel lekker gereden gister.
dan ga ik je vandaag niet zien aman, ik moet tot half zes werken, rond zeven uur eten als minco thuis is, dus ben pas rond acht uur/half negen op stal.
Ben weer lekker nat geregend vanochtend op de scooter. was 1 buitje tussen 9.30 en 10.00 en daar zat ik (zonder regenpak uiteraard) midden in.