Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hebben dezelfde overgroot papa's
) 

Gelukkig gaan volgende week zaterdag de andere drie merries weer terug naar de eigenaar en dan hoop ik dat het probleem over is. Zijn favoriete merrie zit nu bij de drie logees. Hij heeft een schop gehad tegen zijn voorbeen en is een beetje dik met klein sneetje en een beetje vocht, niks erg en gaat vanzelf wel weer over. Beweging is juist goed daarmee en dat doet hij wel
spettertjuh schreef:Goedemiddag allemaal..............
Heb zere hand, gekneusde pink en dat allemaal van die vervelende Blando. Hij is echt een ramp op het moment en wil echt niet ver bij zijn kudde rotmerries vandaan........![]()
Hij gaat er vanaf morgen echt uit en ik ga vragen of hij in het stukje land ervoor mag, ben hem zo zatGelukkig gaan volgende week zaterdag de andere drie merries weer terug naar de eigenaar en dan hoop ik dat het probleem over is. Zijn favoriete merrie zit nu bij de drie logees. Hij heeft een schop gehad tegen zijn voorbeen en is een beetje dik met klein sneetje en een beetje vocht, niks erg en gaat vanzelf wel weer over. Beweging is juist goed daarmee en dat doet hij wel
alleen heeft Blando liever een dame van formaat en geen worst op kleine beentjes
en bitloos.
kon ook haast niet anders,siamese tweeling