Wat een sukkels bij jou op school :| Je moet toch gewoon een SE kunnen inhalen als je die met een geldige reden gemist hebt? Maar misschien moesten ze gewoon alvast de cijfers invoeren, en wordt het veranderd als je ze gemaakt hebt?
ja maar daar doen ze ook altijd moeilijk over dan laten ze eerder die 1 staan en andere cijfer erbij. Ik had me verslapen maar heb suikerziekte en daar kwam dat dus door (was heel erg laag en dan lig ik in een soort coma xD) alleen niet een doodgaan coma maarja me moeder dacht dat ik weg was. Dus ik kon niet optijd op school zijn, werd 9 uur wakker, moest 9 uur in die les zitten.. Als ik engels nu slecht gemaakt heb blijf ik nog zitten ook, Dan ga ik mooi hier van school af dahag
áállooooo aaaaah nog maar drie daagjes! [: moet echt nog veel kopen ervoor, haha maar komt wel goed! Trouwens had even wat bijgelezen, dat van die muggenspray was handig! Wast bijna vergeten, hihi.
Haha caroline, ik heb ook honger zeg! Godsiee. Heb net gewerkt maar mn vader wilde eerst op mn broer wachten.. ¬¬ Naja..
idd plantjes XD dat was een toets waar voor ik 385 planten moest leren op naam Nederlands en Latijns en de kenmerken zo als: standplaats, bloeitijd, grote, ziektes, enzo...
jip tuin- en landschapsarchitectuur heb net dus mijn 2e jaar binnen en ben toegelaten voor de major tuinarchitectuur (kon ook kiezen voor techniek, landschapsarchitectuur of beheer)