Linds: ik ben benieuwd naar de schoenen! Ik hoop dat ze gaan bevallen!!
Ik ben nu bijna klaar met het inteview uittypen waar ik van de week aan begonnen was! Het is en blijft een rotwerk... maar zit lekker in mn kloffie op de bank in mijn heerlijke huisje... dus ik heb eigenlijk geen klagen
jarrah
Geplaatst: 30-07-10 12:06
Fanatiek hoor Cer! Ik ben zelf op het moment echt heerlijk gezond aan het eten.. damn wat lekker om dat allemaal zelf te bepalen Gisteren een lekkere maaltijdsalade gemaakt met pasta, veldsla, tomaat, komkommer, ui en tonijn... Jammie het was best veel... maar heb echt tot de laatste kruimel de hele bak uit zitten likken Ik heb de kilo's er nog altijd af weten te houden zonder dat het me veel moeite kost.. heerlijk zo 6 kilo'tjes lichter Maar hoe laat ga je rennen dan Cer? Ik zit nog in dubio of ik naar schiphol zal gaan eind vd middag om mijn vriendinnetje uit te zwaaien die voor 8 maanden weg gaat.. het is wel een rottijd, en ze zeiden dat ze op schiphol alleen de familie wilden... hmm lastig
Op de dijk is uiteraard een beter idee... Vandaag ren ik in Voorburg, dat is logistiek wat makkelijker.. maar een op-de-dijk-rengroepje is misschien een idee
Splinter
Geplaatst: 30-07-10 12:43
dan ren ik gelijk naar huis
we kunnen het allicht proberen, het lastige van met meer rennen is vaak het tempo..
ik wil alleen vooral vet verbranden, dus loop op laag erg laag tempo (hartslag laag houden zodat je vetjes verbrand). Op het eind doe ik wat hoger tempo voor conditie
Zo gister mijn vriendinnetje uitgezwaaid, ze vond het erg gaaf dat ik er zo spontaan was om haar nog even een laatste knuffel te geven.. was een goede keuze dus
Vandaag alleen even knuffel en eten wezen geven. Venga vond het prima.
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-10 14:37
Splinter schreef:
das knap
ja, ik ga precies 50 meter best hard
Splinter
Geplaatst: 31-07-10 14:53
heb de schoenen binnen, ga ze zo passen ben erg benieuwd!
taverno
Geplaatst: 31-07-10 19:53
ha,ha ik dacht eerst dat je hardloop schoenen bedoelde maar vanmiddag had ik door dat je de schoenen voor Alief bedoelde. Wanneer ga je ze uitproberen?