Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:meelen schreef:Hee Linde, ik had je net gebeld. Maar kreeg je voicemail.
Blijf je thuis vanaaf? Of ga je nog naar Veldt?
Hoi hoi,ik stond onder de douche.Zie je zo inmiddels
), maar het gaat vast goed komen! Wel balen dat alles door de ouders/begeleiders geregeld moet worden. De hele vereniging (waar zo'n team dan toch voor speelt) bemoeit zich er niet mee, erg vreemd. Dan is paardrijden en dito wedstrijden toch een stuk makkelijker geregeld! Ach ja, het is maar waar je interesse naar uit gaat denk ik!
Vooral nu hij door begint te krijgen dat het niet een zomaar-wedstrijd is, maar serieus van de KNLTB!
We werden nog gewaarschuwd voor fanatieke ouders aan de zijlijn en dat we die mochten aanspreken als het uit de hand liep... nou lekker dan, moet je net mij hebben... dat gaat nog lastig worden om vriendelijk te blijven
: ik kan er namelijk heel slecht tegen als er van die zijlijnkrijsers zijn, daar erger ik me zo verschrikkelijk aan! Ook moesten we spelertjes die met rackets gaan gooien aanspreken en bij een tweede overtreding van de baan sturen... hmmmm, dat worden - als ik de vereniging mag geloven - flink wat rode oren (lees: aan de oren van de baan sleuren)!
Hopelijk hoeft het niet zover te komen, ik zal vooraf wel wat Bach-druppeltjes nemen, ha ha!
meelen schreef:Ron kreeg bij de DEKA stickers voor het ARTIS-boek.
Heeft iemand hier, daar ook interesse in?
meelen schreef:xan schreef:Heerlijk weer 4 dagen vrij.
Nu maar hopen dat het zonnetje weer komt.
Meelen kun je weer eens een weerberichtje geven ????
Een lekkere warme graag
Verheug je maar nergens op José.
Wind, buien, TE koud, af en toe een zonnetje.
Maar maakt mij niet uit, ik zit al een week binnen.
Had het flink te pakken, en ik ben noooooit ziek. Maar ja, als ik iets doe, doe ik het meteen goed hahaha.
Was echt de hele week ALLEEN, Sanne was bij Chris, en Ron zat in Limburg. Dieis vanaaf weer thuisgekomen.
Maar ik heb me niet verveelt, heb een nieuwe verslaving........online klaverjassen met "echte" tegenspelers. Hartstikke gaaf. Ik ben nog goed ook hihihihi. Speel stiekum af en toe om geld. (hele kleine bedragen hoor, word er niet rijk van)
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Leuk toch als je er plezier in hebtHeb me vandaag in een nieuwe carriere gestort: Voetbaltrainer... Was wel leuk om te doen, zelfs het weer viel mee, was even koud en de regen was hard maar tussen door scheen de zon en werd het een stuk warmer...... Moet zeggen dat ik na de training wel heel lekker voelde. Heb zelfs nog meegevoetbald. (wel met de mini's hoor, die pak je nog beet en gooi je over je schouder als ze te worden) Nou willen ze vaker gebruik van mij maken als trainer. Ach of ik nou binnen zit op een stoel (en koffie en limo klaarzet) of op het veld sta mee te doen dan kies ik voor het laatste. Kan ik toch een beetje sporten zonder oppas voor mijn kind te moeten hebben. Rowan wil alleen dat ik hem ook trainen ga geven..
xan schreef:winnitou schreef:duik nu snel mijn bedje in, morgen vroeg beginnen en dan om 13.10 klaar met werken en dan pas dinsdag weer beginnen, even lekker vrij zijn (dat is de laatste tijd al meer gebeurd).
Merk dat ik het even nodig heb, even niet moeten rennen en vliegen.
Je was vanmorgen inderdaad vroeg op weg.
Waar zag je mij dan rijden ??? Ergens op de dijk of nog in Wormer ???
En Win, er ligt toch echt nog steeds een envelopje voor je in mijn kast.
Nicole1995 schreef:Nou,ik heb geen vrij,in tegendeel ik kan hard aan de bak hahahaha dus ga ik zo maar weer richting Santpoort en morgen en maandag weer.Doeiii

winnitou schreef:meelen schreef:Ron kreeg bij de DEKA stickers voor het ARTIS-boek.
Heeft iemand hier, daar ook interesse in?
Heb hier een jongentje die begonnen is met sparen, Oma gaat morgen het boek voor hem halen. Dus als je er verder niemand voor weet wil Rowan ze graag hebben.
Hij is trouwens nog steeds niet bij de kapper geweest. Moet Ron nog binnenkort?

winnitou schreef:meelen schreef:
Verheug je maar nergens op José.
Wind, buien, TE koud, af en toe een zonnetje.
Maar maakt mij niet uit, ik zit al een week binnen.
Had het flink te pakken, en ik ben noooooit ziek. Maar ja, als ik iets doe, doe ik het meteen goed hahaha.
Was echt de hele week ALLEEN, Sanne was bij Chris, en Ron zat in Limburg. Dieis vanaaf weer thuisgekomen.
Maar ik heb me niet verveelt, heb een nieuwe verslaving........online klaverjassen met "echte" tegenspelers. Hartstikke gaaf. Ik ben nog goed ook hihihihi. Speel stiekum af en toe om geld. (hele kleine bedragen hoor, word er niet rijk van)
Beterschap, waarom laat je dat niet even weten, had ik mandarijnen langs gestuurd.