Ik heb mijn portie rampzalige leraren ook al gehad Heb ook al 4 weken geen normaal wiskunde gehad (als je onze leraar normaal kan noemen..) kregen we laatst een weekje een studente, die geen idee had wat ze daar aan het doen was
heb ook eens een Ak docent gehad die alleen maar voor de klas stond, een frans docente die leerlingen stoned liet binnen komen, liet drinken (alcohol) in de klas, en tijdens proefwerken iedereen liet afkijken (heb wel goede cijfers gehaald dat jaar ) Begin dit jaar had ik een docente scheikunde die amper nederlands kon spreken. Mijn nedrlands docente is vaak hele lessen 'weg'. Maar heb een geweldige Scheikunde docente aka metrix, een geweldige bioleraar en een hele leuke en aardige filosofie+maatschappijleerleraar.
Mijn instructeur springen wou mijn vosje ookal kopen, en op wedstrijden spreken veel mensen me vader aan. Heel irritant want als ze te koop is staat dat wel op internet, hihi.
jasperlover
Geplaatst: 12-05-10 14:02
mistid schreef:
jasperlover schreef:
hij heet meneer hoornis maar we hebben hem eerst meneer hoordniks genoemd en nu meneer word niks
Meneer Stoornis
oe ja dat is ook een goede die zal ik wel even in de groep gooien haha
Natalie1993
Geplaatst: 13-05-10 15:14
BOE! [Poging tot leven]
xShanty
Geplaatst: 13-05-10 16:21
*SCHRIK*
Had vandaag weer les, ze gaat steeds fijner lopen (sinds vorige week nieuwe instructrice, en andere manier van rijden). Heb zaterdag wedstrijd Vandaag even op het terein wezen kijken naar stalgenootje, ben benieuwd hoe het gaat zaterdag
Crossles dinsdag ging ook erug fijn Lag nog bijna in de waterbak Omdat die toch weer erug eng was. Maar alle andere nieuwe sprongen heeft ze zo in 1x gesprongen
JorisDy
Geplaatst: 13-05-10 17:33
Natalie je laat me schrikken
Sorry voor het weinige reageren, ben even niet in de mood voor bokt
Jetske
Geplaatst: 13-05-10 20:12
Hee Dyanne ik ben geen concurrente meer van je in Kootwijk 5 juni ... ik heb vandaag 3 wp's gescoord (205&189)