Marjo_Wystan schreef:Hongerrrr!!!
Ga dan lekker eten!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Princesspres schreef:een of ander bijdehandje heeft boven de winkel zijn tarras gschhongespoten met als resultaat dat heeeeel mijn auto onder de blub zit....
Kan ik hier wat van zeggen? Het is echt niet normaal.....
Ireen_ schreef:Wat balen Wilma.. Heb hele goede resultaten gehoord met rechtrichten bij HKO paardjes (aan de hand, lijkt me prettiger dan er op gaan zitten bij een kreupel paard). Tildren hebben we overwogen bij Evita met haar spat, heeft bij spat hele goede resultaten (85% van de paarden verbeterd), maar bij HKO wat minder meen ik me te herinneren. Sterkte er mee..
Heb eindelijk mn wagentje en tuig verkocht.. tuig is naar een stalgenootje en wagentje wordt volgend weekend opgehaald door mensen uit zeeland.
AnitaJoeri schreef:Ik denk dat je gelijk heb.
Alle resultaten die ik gezien en gehoord heb zijn toch alleen maar wat tijd rekken geweest en uiteindelijk hebben ze toch tot inslapen geleid.
Overlevingsdrang hoort bij paarden,tot laats aan toe zullen ze proberen te lopen,al is het op drie benen en staan de oortjes vaak gewoon naar voren.Dat wil niet zeggen dat ze geen pijn hebben.
Geef haar een mooie zomer Wil en vertroetel haar maar lekker.
Danitsja88 schreef:Hee chantal, weet jij toevallig iemand die een auto heeft die een trailer kan trekken en ook nog eens zin heeft om daar een keertje mee te rijden (ongeveer den haag volgens mij)

) 
dus maar ff kijken of ik puf heb om te rijden anders gezellig morgen in de regen
Danitsja88 schreef:ik zal t ff vragen, trailer hebben we wel, gaat zeg maar alleen om de auto. Ik laat t je ff weten!
Thanx in ieder geval!!!

je kan altijd briefje ophangen in kantine? 
, heel veel sterkte! Had echt op een andere uitslag gehoopt!
, dacht ik doe cloof daarnaast even beetje vrijwerken... Nou die werkte zichzelf wel even vrij.. Die was diep onder de indruk van de streken van dr buurman hahahahaha