Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:liquita, over donderdag. roan heeft deze week vakantie, dus buiten rit maken op donderdag is beetje lastig. dan moet ik hem achter laten. kunnen we beter doen als hij op school zit! wil van het weekend zeker weer ff weg met trailer. als het weer het toe laat tenminste!
. Ik denk dat ik First dan donderdag ga scheren. Afhankelijk van hoe laat ik bij jou mag komen voor m'n haar
. LIQUITA schreef:_sandra schreef:liquita, over donderdag. roan heeft deze week vakantie, dus buiten rit maken op donderdag is beetje lastig. dan moet ik hem achter laten. kunnen we beter doen als hij op school zit! wil van het weekend zeker weer ff weg met trailer. als het weer het toe laat tenminste!
Is oke. Ik denk dat ik First dan donderdag ga scheren. Afhankelijk van hoe laat ik bij jou mag komen voor m'n haar
.
_sandra schreef:ben je trouwens vrijdag vrij liquita? misschien kunnen we dan iets regelen met buiten rit. mijn vader kan ook met trailer rijden. die zou dan first mee kunnen nemen met jouw trailer en auto. vind hij niet erg om te doen. gaan we naar a'damse bos. kunnen mijn ouders een bakkie gaan doen en een wandelingetje gaan maken. denk er maar ff over na. kanhet altijd aan hem vragen!!!!
.