Jeempie das wel vroeg Maaik voor een zondagochtend
.Ik ga vanavond ff een proeflesje snowboarden doen, benbenieuwd hoe ik het ga vinden op zo'n rolbaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Er waren gewoon maar 4 voldoendes
Die man werd helemaal boos en begon te roepen dat hij maar ging stoppen met natuurkunde geven omdat hij dat blijkbaar niet kon (het is namelijk al de tweede keer dat een natuurkundetoets zo dramatisch gemaakt is dit jaar..)
Vast last van z'n midlife
. Tis wel echt zo dat je super goed de techniek leert, want elk klein foutje wordt gelijk afgestraft (je gaat dus vaak op je b*k). De andere 2 in mijn les zijn echt wel 10x gevallen. Ik maar 1x gelukkig, helemaal op het einde toen ik alleen naar beneden ging met het board overdwars, dus alsof je aan het remmen bent. Ik ging dus de laatste meter nog op mijn b*k. Was wel even lachen!

Kelly_Taco schreef:Haha ja die vond ik ook super gaaf staan!
Was echt zo super gecombineerd die kleding!
Het was voor mij echt het hoogtepunt hoor..
De dressuur werd ik verdrietig van (niet van allemaal natuurlijk) maar er liepen er een aantal gewoon niet zuiver tot het bruintje zelfs overduidelijk kreupel!
En de fransman.. ja dat is meer mijn ding he
_Fieke schreef:Ik ben 1 dag van de partij met carnaval, voorkeur gaat uit naar zaterdag. Waarheen maakt niet uit, als we maar met veeeeeel zijn![]()
dus dat komt mooi uit!
xXmaaikieXx schreef:ik ga ook carnavallen...maar ik ga elke dag naar de zilk;)... dus ik kan alleen met jullie als jullie daarheen gaan:P
Suus heeft nix doorgegeven hoor Fikkie...maarja we kennen der al langer dan vandaag!
ben stiekem nu al beetje zenuwachtig voor zondag. wat een tegenstanders zeg:O